Nollvision
Jag är min egen nemesis.
Jag vet! Jag vet!Man skulle kunna tro det. Fel skådespelare även om han är snuskigt lik Mr Cruise på den bilden.
[edit] Jag är snäll. En bild till. Filmen är från 2009.
Jag vet! Jag vet!Man skulle kunna tro det. Fel skådespelare även om han är snuskigt lik Mr Cruise på den bilden.
[edit] Jag är snäll. En bild till. Filmen är från 2009.
Ink. Hade inte tid att fixa en ny bild då så jag lämnade det öppet.Bra.Säg det och lägg upp nästa.
Ink. Hade inte tid att fixa en ny bild då så jag lämnade det öppet.
En annan bild.
Eller googleister...Jag minns när man faktiskt kunde svara i denna tråd, då filmerna liksom var sånna som man sett.....nu verkar tråden vara ett examensarbete för studenter på Filminstitutet....
Jag minns när man faktiskt kunde svara i denna tråd, då filmerna liksom var sånna som man sett.....nu verkar tråden vara ett examensarbete för studenter på Filminstitutet....
Sen kanske man inte behöver lägga upp en independentfilm från 60-talet som bara 4 påtända hippies har sett.
Exakt. Folk ska ju ha haft en chans a se filmen i fråga utan att känna regissören....eller filmer som är så nya att de inte kommit till Sverige annat än i form av någon handvideokamera filmad version som någon städare lyckats filma över axeln på den som satt och klippte filmen...
Exakt. Folk ska ju ha haft en chans a se filmen i fråga utan att känna regissören.
Du kan väl filmen jag la upp sist?
http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4507688&postcount=5963ok, så vad är för jäkla bild som gäller nu, ni tjatar ju så mycket.![]()
Rätt.august rush?
nästa film:
jag har svårt att tro att det är superman iaf
gissar på wild wild west
Visste inte att Carl Bildt var en skådespelare i unga år..
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |