Esquire
Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Jepp, massor med bilder på fossingar var det.War-psycho skrev:Kanske om vi fick en bild från en annan scen nån gång ?
Fredag den trettonde?
(Fick tag i I'm Black Y'All också )
Jepp, massor med bilder på fossingar var det.War-psycho skrev:Kanske om vi fick en bild från en annan scen nån gång ?
Möjligt, men det är fortfarande inte din tur.IronMike skrev:Seriöst... Relativt känd film. Ingen hojfilm utan nordisk film som gjort succe runt om i världen, samt vunnit priser på "awards"
MEN VAFAN..nån gång måste man komma igång i tråden. Jag har garvat åt era bilder, kan ni lösa min? får man va med senWar-psycho skrev:Möjligt, men det är fortfarande inte din tur.
Lös min och det är din tur.IronMike skrev:MEN VAFAN..nån gång måste man komma igång i tråden. Jag har garvat åt era bilder, kan ni lösa min? får man va med sen
Nä, först måste du gissa rätt på den aktuella bilden, sen när den som lagt upp bilden sagt att du hade rätt, först då blir det din tur.IronMike skrev:MEN VAFAN..nån gång måste man komma igång i tråden. Jag har garvat åt era bilder, kan ni lösa min? får man va med sen
Näpp, har ej sett den där filmen.morlock skrev:Nu borde ni fixa den.
morlock skrev:Nu borde ni fixa den.
Men vafan ..så man får intev a me om man inte kan nåns bild? Min va ju svårareWar-psycho skrev:Nä, först måste du gissa rätt på den aktuella bilden, sen när den som lagt upp bilden sagt att du hade rätt, först då blir det din tur.
Så vill du vara med och leka, får du spela efter lekens regler.
Näpp, har ej sett den där filmen.
Dåså, då är det ju bara att svara rätt på den aktuella "lättare" bilden nu då, så blir det din tur.IronMike skrev:Men vafan ..så man får intev a me om man inte kan nåns bild? Min va ju svårare
Men vafan .. Kan jag få börja då?War-psycho skrev:Dåså, då är det ju bara att svara rätt på den aktuella "lättare" bilden nu då, så blir det din tur.
Men vaffan, har du inlärningsvårigheter eller ???IronMike skrev:Men vafan .. Kan jag få börja då?
ni kan inte min uppenbarligen
War-psycho skrev:Men vaffan, har du inlärningsvårigheter eller ???
Gissa rätt på nuvarande bild, så BLIR det din tur !!!
IronMike skrev:
saw ?morlock skrev:Nu bör ni fixa den!
Nä, jag har inte sett den iallafall.morlock skrev:Nu bör ni fixa den!
Nej, du verkar inte ha sett SAW heller.IronMike skrev:
morlock skrev:Nu bör ni fixa den!
Socrates skrev:Har inte en jävla aning Är det någon inhemsk sundsvall-produktion eller?
men vafan....morlock skrev:Nej, du verkar inte ha sett SAW heller.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|