Filmbilden

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Då ska vi se om någon sett den här. Edit: Fyller på med en bild.

Bifogat

• Nyafinastövlar.jpg
    Nyafinastövlar.jpg
    130.1 KB · Visningar: 75
  • Jagharplockatblommorfrågorpådet.jpg
    Jagharplockatblommorfrågorpådet.jpg
    98.8 KB · Visningar: 68
Last edited:

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Fler från samma film. Se om det blir lättare eller om dessa bara gör det mer förvirrat. :)

Bifogat

• Turjagharenbadankaitunnan.jpg
    Turjagharenbadankaitunnan.jpg
    122.1 KB · Visningar: 60
  • Ensäckmedknark.jpg
    Ensäckmedknark.jpg
    121.8 KB · Visningar: 70

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Hehe, jupp. Verkar svår denna. Som tips kan jag säga att jag accepterar inte bara den engelska titeln utan även, och kanske helst, den finska. ;)

Som av en ren slump så såg jag även att tjejen på sista bilden faktiskt var på TV i en film tillsammans med en känd Kung Fu ikon samma tid som jag lade in den första bilden.

Fler bilder kommer nog inte att hjälpa, så om ingen gissat rätt om ett tag så lägger jag upp svaret.

danjel

Real Men Ride Twins
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Mattsvart Ducce 750s -01
Den andra filmen som gick igår var Rush Hour 3? Men det hjälper inte mig något.. Surfade runt lite på imdb utan något vidare resultat. Men gissar på en geishas memoarer!

Det här har egentligen inget med den här tråden att göra men jag tänkte fråga ändå eftersom det hänger ett par filmintresserade här! =)
Jag söker namnet på en film jag såg för många år sedan men inte kommer på namnet till....

Den liknar Minority Report, Equilibrium och dom där framtidsfilmerna lite. Den utspelas i framtiden och människan är typ framavlad genom DNA-modifierade foster. Alla som inte är genmodifierade åker i finkan eller nå liknande. Filmen handlar om en kille som är född på naturlig väg men har lyckats ändå på något vis. Han får låna en framavlad killes identitet för att klara sig i vardagen. Huvudpersonen får urin och annan DNA av honom så han klarar pissprov och sånt.
Killen som lånar ut sin identitet är framavlad för att bli en bra simmare men skadar ryggen och hamnar i rullstol. Jag har för mig att han inte heller var välkommen i samhället för att han var invalid.
Jag kommer inte ihåg vad huvudpersonen försöker uppnå men han slåss mot samhället på något vis...

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Den andra filmen som gick igår var Rush Hour 3? Men det hjälper inte mig något.. Surfade runt lite på imdb utan något vidare resultat. Men gissar på en geishas memoarer!

Det här har egentligen inget med den här tråden att göra men jag tänkte fråga ändå eftersom det hänger ett par filmintresserade här! =)
Jag söker namnet på en film jag såg för många år sedan men inte kommer på namnet till....

Den liknar Minority Report, Equilibrium och dom där framtidsfilmerna lite. Den utspelas i framtiden och människan är typ framavlad genom DNA-modifierade foster. Alla som inte är genmodifierade åker i finkan eller nå liknande. Filmen handlar om en kille som är född på naturlig väg men har lyckats ändå på något vis. Han får låna en framavlad killes identitet för att klara sig i vardagen. Huvudpersonen får urin och annan DNA av honom så han klarar pissprov och sånt.
Killen som lånar ut sin identitet är framavlad för att bli en bra simmare men skadar ryggen och hamnar i rullstol. Jag har för mig att han inte heller var välkommen i samhället för att han var invalid.
Jag kommer inte ihåg vad huvudpersonen försöker uppnå men han slåss mot samhället på något vis...

Den heter Gattaca. :mad:

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Filmen heter Jadesoturi (Jade Warrior) och tjejen var mycket riktigt även med i Rush Hour 3. Jag lämnar öppet för för vem som vill att lägga in en ny bild/rulle.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...