jomenvisstserru
Nu har jag inte sett filmen, men min gissning blir From Paris with Love. Jag har hört att det skulle vara en moped med i den.Jaha.. Ni är ju sämst.
Nu har jag inte sett filmen, men min gissning blir From Paris with Love. Jag har hört att det skulle vara en moped med i den.
Den andra filmen som gick igår var Rush Hour 3? Men det hjälper inte mig något.. Surfade runt lite på imdb utan något vidare resultat. Men gissar på en geishas memoarer!
Det här har egentligen inget med den här tråden att göra men jag tänkte fråga ändå eftersom det hänger ett par filmintresserade här! =)
Jag söker namnet på en film jag såg för många år sedan men inte kommer på namnet till....
Den liknar Minority Report, Equilibrium och dom där framtidsfilmerna lite. Den utspelas i framtiden och människan är typ framavlad genom DNA-modifierade foster. Alla som inte är genmodifierade åker i finkan eller nå liknande. Filmen handlar om en kille som är född på naturlig väg men har lyckats ändå på något vis. Han får låna en framavlad killes identitet för att klara sig i vardagen. Huvudpersonen får urin och annan DNA av honom så han klarar pissprov och sånt.
Killen som lånar ut sin identitet är framavlad för att bli en bra simmare men skadar ryggen och hamnar i rullstol. Jag har för mig att han inte heller var välkommen i samhället för att han var invalid.
Jag kommer inte ihåg vad huvudpersonen försöker uppnå men han slåss mot samhället på något vis...
Oh, den var det! Tackar! =)
Men varför så arg?
500 days of summer?
Yes man!Då slänger väl jag upp en bild...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |