Nej, misstänkte att den gissningen skulle komma.Nursey skrev:2146208Duel? Steven Spielberg?
Nej, misstänkte att den gissningen skulle komma.Nursey skrev:2146208Duel? Steven Spielberg?
War-psycho skrev:2144636Escape From New York.
Hahahaha...![]()
"jag är så pass säker på att det är rätt att jag lägger upp nästa bild"
Kör till, här är nästa.
(Vi håller oss inom samma tidsperiod som dom sista filmerna.)
Hade jag också gissat på! det måste vara den...Peder Rosberg skrev:2146406Yäsch! Flykten från NY är rätt![]()
Jag kom att tänka på "Maximum overdrive" kan det va den?
Filmmusiken är AC DC isåfall![]()
![]()
![]()
Visst, du har så rätt.Peder Rosberg skrev:2146406Yäsch! Flykten från NY är rätt![]()
Jag kom att tänka på "Maximum overdrive" kan det va den?
Filmmusiken är AC DC isåfall![]()
![]()
![]()
War-psycho skrev:2147154Visst, du har så rätt.![]()
"Honey, this machine is calling me an asshole."![]()
"Maximum Overdrive" hette även eurodisco-hiten med 2 Unlimited.
(Men dom hade inget annat med varann att göra.)
Din tur, Peder Rosberg.
War-psycho skrev:2146278Nej, misstänkte att den gissningen skulle komma.![]()
Fast i Duellen är bilen röd.Nursey skrev:2149139Det var den dammaiga vägen o gula bilen som gjorde det. Jag såg den där lille svettiga mannen bakom ratten, framför mig...den filmen är plågsam att se![]()
Känner igen filuren på bilden, han är med i en film som uspelar sig till sjöss. Han och en annan har fått haveri på båten och de blir upplockade av ett gäng som är ute för att festa till sjöss. De kidnappar båten och resten av filmen sitter de och glor på varandra i båten... men kommer inte på vad han heter eller vad filmen heter...Peder Rosberg skrev:2148620Tänkte precis som systern först, att det va duellen, men där ser man.
Här smackar jag upp en ny bild då![]()
morlock skrev:2149152Känner igen filuren på bilden, han är med i en film som uspelar sig till sjöss. Han och en annan har fått haveri på båten och de blir upplockade av ett gäng som är ute för att festa till sjöss. De kidnappar båten och resten av filmen sitter de och glor på varandra i båten... men kommer inte på vad han heter eller vad filmen heter...
Någon?
Nej... men kom jag på vad den andra filmen heter så kanske jag kommer på vilken skådis det är på bilden för att luska ut vilken film det är...Rasorblade skrev:2149154Nu pratar du inte om filmen ovan va?
The Lightship med Robert Duvall har en liknande handling, men det var väl inte den du menade ?morlock skrev:2149152Känner igen filuren på bilden, han är med i en film som uspelar sig till sjöss. Han och en annan har fått haveri på båten och de blir upplockade av ett gäng som är ute för att festa till sjöss. De kidnappar båten och resten av filmen sitter de och glor på varandra i båten... men kommer inte på vad han heter eller vad filmen heter...
Någon?
War-psycho skrev:2149151Fast i Duellen är bilen röd.
(Och tradaren hade en tanktrailer btw.)
Nej, det är ett ungt gäng, 4-6st, på en lyx-yacht som bli kidnappade av de här två. Har för mig att den ena av kidnapparen var lite av en fag också. Det blir motorhaveri så de blir kvar ute till sjöss. Nån blir skjuten också...War-psycho skrev:2149157The Lightship med Robert Duvall har en liknande handling, men det var väl inte den du menade ?
305 för mig...morlock skrev:2149155EDIT: 253 inlägg i den här tråden..![]()
morlock skrev:2149152Känner igen filuren på bilden, han är med i en film som uspelar sig till sjöss. Han och en annan har fått haveri på båten och de blir upplockade av ett gäng som är ute för att festa till sjöss. De kidnappar båten och resten av filmen sitter de och glor på varandra i båten... men kommer inte på vad han heter eller vad filmen heter...
Någon?
Jupp, det var ett rejält långskott.Peder Rosberg skrev:2149198Näe! nu kan man säga att du är ute och seglar.
Filmen är från 1981
Peder Rosberg skrev:2149198Näe! nu kan man säga att du är ute och seglar.
Filmen är från 1981
morlock skrev:2149509Jupp, det var ett rejält långskott.![]()
Känner inte igen något, från Zya Zeeland?
War-psycho skrev:2149940"An American Werewolf in London"
(Sista bilden gjorde det lätt.)
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |