"Eight Below" ???CPMS skrev:2175318Ledtråd: Maya, Jack, Shorty, Max, Truman, Duey, Shadow och Buck.
Vi tar en bild till.
"Eight Below" ???CPMS skrev:2175318Ledtråd: Maya, Jack, Shorty, Max, Truman, Duey, Shadow och Buck.
Vi tar en bild till.
Förresten, din lilla punkt du lägger till i dina inlägg... what's up with that ?CPMS skrev:2175360
En bra film.
.
War-psycho skrev:2175370Förresten, din lilla punkt du lägger till i dina inlägg... what's up with that ?
Jaha... fast jag tycker det varken gör till eller ifrån.CPMS skrev:2175389Bara för att inte inlägget ska gå ihop med signaturen, det blir mer lättläst tycker jag.
(detta inlägg utan mellanrum/punkt)
War-psycho skrev:2175403Jaha... fast jag tycker det varken gör till eller ifrån.
Kom igen nu, den här filmen kan ni.
Tokfel.... kämpa på.Ismannen skrev:2175411Chansar vilt på first blood.
Cheeses, den där HAR jag sett. Kommer dock inte på vad det är!War-psycho skrev:2175370Förresten, din lilla punkt du lägger till i dina inlägg... what's up with that ?
Här är nya bilden...
Nja.... både ja och nej...morlock skrev:2175549Cheeses, den där HAR jag sett. Kommer dock inte på vad det är!
De sitter och kollar på något på övervakningmonitorn och garvar, sekunderna senare händer något. Fettot dör eller nåt.
Mars Attacks?
Hmm, undra om de inte tittara på tecknat. Och bilden försvinner eller det blir brus. Kanske inte var värre än så...War-psycho skrev:2175555Nja.... både ja och nej...
Gissningen är dock fel.
Teknat, nej....men resten kan stämma.morlock skrev:2175571Hmm, undra om de inte tittara på tecknat. Och bilden försvinner eller det blir brus. Kanske inte var värre än så...
Nä, nu blev det käpprätt fel.morlock skrev:2175603Day After Tomorrow?
Jomenvisst, nästan rätt iallafall. "The Truman show" heter den ju.mini-knutten skrev:2175605The Trueman Show?
Ser ingen bild.mini-knutten skrev:2175619
eftersom jag ska upp tidigt imorn (11 ) går jag å lägger mig nu. Kollar era svar imorn!
Natti natti
Inte jag oxåWar-psycho skrev:2175627Ser ingen bild.
Ingen bild!mini-knutten skrev:2175619
eftersom jag ska upp tidigt imorn (11 ) går jag å lägger mig nu. Kollar era svar imorn!
Natti natti
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |