Filmcitat / Movie Quotes - Quiz tråd

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Jag kände igen det som fan men kommer inte ihåg varifrån, så jag kollade upp på IMDB. Visade sig att jag har ingen aning om vad det är för film... Men ska inte spoila svaret om någon lyckas lista ut det "ärligt".

:tummenupp heder till dig som följer reglerna med handen på hjärtat.
Good Karma!

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Den var svår den där...för att tråden inte skall dö - det är en av Chevy Chases roligare filmer, kom innan Fletch, så det är kanske inte så underligt att få sett den.

Seems Like Old Times / Har inte vi setts förut - gillar man Chevy lär man ha sett den. :tummenupp

Vi tar en ny!

"Shhhhhh. Of course. From a group of Libyan nationalists. They wanted me to build them a bomb, so I took their plutonium and in turn, gave them a shiny bomb-casing full of used pinball machine parts! Come on! Let's get you a radiation suit. We must prepare to reload. "

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Den var svår den där...för att tråden inte skall dö - det är en av Chevy Chases roligare filmer, kom innan Fletch, så det är kanske inte så underligt att få sett den.

Seems Like Old Times / Har inte vi setts förut - gillar man Chevy lär man ha sett den. :tummenupp

Vi tar en ny!

"Shhhhhh. Of course. From a group of Libyan nationalists. They wanted me to build them a bomb, so I took their plutonium and in turn, gave them a shiny bomb-casing full of used pinball machine parts! Come on! Let's get you a radiation suit. We must prepare to reload. "

Tillbaka till framtiden :confused:

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Tackar. Fick väcka de små grå cellerna för att komma på vilken film det var. Okej. Här kommer ett nytt citat som förmodligen kommer att knäckas hur snabbt som helst. :)

"There is a very good swedish saying... He who joins the game must take the consequences of the game."

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Tackar. Fick väcka de små grå cellerna för att komma på vilken film det var. Okej. Här kommer ett nytt citat som förmodligen kommer att knäckas hur snabbt som helst. :)

"There is a very good swedish saying... He who joins the game must take the consequences of the game."

Livvakterna?

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Testar denna:

You just got killed by a Daewoo Lanos Mother fucker!!

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Oki, det kanske är en för obskyr film för att någon annan än jag skall ha sett den så jag tar ett lätt dårå;

Take her to the cementary, she will be more comfortable there!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati