filmcitat... vicken film

Excalibur

Hata höst o vinter
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Honda CBR600FSport-01
Ok, en (enl mig) lätt en...

"Mustang this is vodoo three. Restaining MIGs are bugging out"

En film i toppklass...

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
en till!

"-The greatest trick the Devil ever pulled, was convinsing the world he never exsist"(stavning).

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
kajlyl skrev:
en till!

"-The greatest trick the Devil ever pulled, was convinsing the world he never exsist"(stavning).

Det är väll Keyser Söze själv som säger det..? hmm är dålig på titlar men jag tror den heter "De mistänkta" eller nått sånt.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Här kommer en amerikansk film dubbad (!) till svanska!!! :D

- Jag blir så lack så jag ruggar!

Kom igen nu mammor och pappor! (Uups, lite för mycket ledtrådar kanske... :rolleyes: )

Holmes

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Ingen :(
kajlyl skrev:
en till!

Tycker mig ha hört det i massor av filmer, tror det kommer från Bibeln ursprungligen... :fakta

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Vastrix skrev:
Det är väll Keyser Söze själv som säger det..? hmm är dålig på titlar men jag tror den heter "De mistänkta" eller nått sånt.
Rätt!!! du har vunnigt en fotvandring till himalaya!

Originally posted by Holmes
Tycker mig ha hört det i massor av filmer, tror det kommer från Bibeln ursprungligen... :fakta
mycket möjligt men det var de misstänkta jag var ute efter :p

Linkan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
sätaekserr sjufemti
Bamse skrev:
Ok, här är en som nästan tillhör allmännbildningen att kunna.
Om jag kommer ihåg repliken rätt vill säga :)

"Com´n after I´ll take you out and throw a burger down your throuth, we´ll have a great time."

Lätt

The adventure of Ford Fairlane....för övrigt den bästa film som gjordes i början av 90talet.

Eller när mrs Presley kommer på besök:...."Down Stanley down....Rosanne Barr Naked..Gone"....."Stanley????"....."Yeah, you know...Like the powerdrill".. :rock

Killen har attityd....Han är som han säger i filmen åxå "Banned from MTV". P.g.a han skulle vara host på MTV awards i USA och fick lova att han inte skulle svära i direktsändning (han svär ganska mycket som stand up). Andrew drog en harrang med svordomar i ca 5min därefter blev han "Banned for life from MTV" :bow

Bamse

Bollsports-VM på is???!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
En liten del av en Gixxer, saknar min Bläjjjjd!!
Pondus skrev:
Lätt

The adventure of Ford Fairlane....för övrigt den bästa film som gjordes i början av 90talet.

Eller när mrs Presley kommer på besök:...."Down Stanley down....Rosanne Barr Naked..Gone"....."Stanley????"....."Yeah, you know...Like the powerdrill".. :rock

Killen har attityd....Han är som han säger i filmen åxå "Banned from MTV". P.g.a han skulle vara host på MTV awards i USA och fick lova att han inte skulle svära i direktsändning (han svär ganska mycket som stand up). Andrew drog en harrang med svordomar i ca 5min därefter blev han "Banned for life from MTV" :bow

Joru, det är definitivt en av de bättre. The Diceman är aktiv fortfarande. Öser på som stand up komiker fortfarande. Släppte ett nytt album förra året förexten.
Har varit snack om en Ford Fairlane II, ganska länge nu också.

Det roliga när han blev bannlyst från MTV var att han fick inte köra sitt vanliga gig, vilket är lätt anspelande på sex och brudar :D . Iaf var Skinhead (Sinead) O´Connor på plats hon fick frispelet (inte lite feminist den donnan). För givetvis körde han sitt vanliga gig :D
Tyvärr sänkte det hans internationella karriär.

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
watson skrev:
Här kommer en amerikansk film dubbad (!) till svanska!!! :D

- Jag blir så lack så jag ruggar!

Kom igen nu mammor och pappor! (Uups, lite för mycket ledtrådar kanske... :rolleyes: )

Lejonkungen!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...