Micke_Lindstrom
Ny medlem
Pellert skrev:Easy Rider.
Ja, det är ju där det kommer ifrån, du verkar ha bra filmsmak Berggren.
Pellert skrev:Easy Rider.
The Fifth Element & Freddy vs. Jason (tror jag).Blue skrev:Då ger jag mig in i leken med en. Kanske inte så svår men jag måste nog värma upp lite.
"Honor's killed millions of people. Hasn't saved a single one."
Tar en film till när jag ändå är på gång, länge sedan denna tråden var uppe.
"Being dead...that wasn't a problem. But being forgotten? Now that's a BITCH! "
Pellert skrev:Vet inte om den här filmen har varit uppe tidigare, men ändå.
Their subsequent trial turned into a sick, pathetic circus. The trial of Mickey and Mallory Knox was SUCH an event, that it made the crime spree that preceded it pale by comparison. The nation caught Mickey and Mallory fire!
Micke_Lindstrom skrev:Natural born killers!
Annchua skrev:Jag har en!
"building burns people die but real love is forever"
Blue skrev:The Crow.
Grym film på sin tid!
Här kommer ett nytt citat.
"It's all in the grind Sizemore. Can't be too fine, can't be too coarse. This, my friend, is a science. I mean your looking at the guy who believed the commercials. You know, about 'be all you can be'."
Black Hawk Down.Blue skrev:The Crow.
Grym film på sin tid!
Här kommer ett nytt citat.
"It's all in the grind Sizemore. Can't be too fine, can't be too coarse. This, my friend, is a science. I mean your looking at the guy who believed the commercials. You know, about 'be all you can be'."
Meissner skrev:- What if I were to tell you that according to a man who lived on our planet, named Einstein, that nothing can travel faster than the speed of light?
- I would say that you misread Einstein, Dr. Powell. May I call you Mark? You see Mark, what Einstein actually said was that nothing can accelerate to the speed of light because its mass would become infinite. Einstein said nothing about entities already traveling at the speed of light or faster.
Nåh?
pajo skrev:Kommer inte ihåg vad den heter men jag tror att det är från en film om en kille som hamnar på "dårhus" och påstår sig vara från en annan planet. Överläkaren har lite problem med att motbevisa honom samt att patienten är bättre på att bota de övriga patienterna är vad överläkaren är. Har för mig att killen kallar sig för Pax eller nåt liknande!
Har jag fel så var detta det längsta, misslyckade svar jag sett i denna tråd
Gustav1 skrev:"Rik, naturligtvis."
pajo skrev:K-Pax med Kevin Spacey! (hoppas det är rätt.......)
tks skrev:Percy Tårar?
Den här då:
-Fuckin what the fucking, fuck, who the fuck, fuck this fucking - How did you two fucking fucks? Fuck!
-He certainly illustrates the diversity of the word.
Lär ju kunna vara "Zingo" - detta episka verk med Björn Kjellman & Thomas Hellberg...Blue skrev:Boondock Saints
Ny film.
Tyskarna gillar Skandinavisk film. Vad kan vara mer Skandinaviskt än en kåt älg
Foggy skrev:Lär ju kunna vara "Zingo" - detta episka verk med Björn Kjellman & Thomas Hellberg...
/F
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |