Filmen om Gotland Ring

Fazer

Medlem 191
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Min Italienska älskarinna
Filmen om Gotland Ring 12 juni 2004

Nu nära en serverplats hos dig,
http://cayle.homeftp.net/sporthoj/Faster gotland_fazer.wmv

Det är ingen ”stor” film, är själv inte riktigt nöjd med den. Då datorn hängde sig 8 gånger, och det bara var att börja om. Dock inte från början, men lite tröt blev jag. Därav att bl.a. musiken inte blev vad jag från början hade tänkt mig. Så kanske inte Roller klass, men sevärd! Ni får gärna komma med kommentarer, alltid roligt att få respons.
R

Last edited:

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
Bra jobb Fazer. Härlig stämmning. Jag blir nostalgisk o vill tillbaka nu. Snyggt med vattnet i slutet. :tummenupp

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Snyggt fazer, enda jag inte gillade var låten i början :gnissla , men den andra var ok :) Som Olsson sa, snyggt det där med vattnet i slutet.

Men usch va mycke sand det var runt banan, har aldrig varit på gotland men blir det inte lite jobbigt att hålla sanden borta från asfalten? Lär ju blåsa upp ganska lätt.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Den var ju bra tycker jag

Nu vill jag till Gotland och köra igen ju.....sicken tur att jag bokat banan redan för nästa år :tummenupp

Jag hann inte filma något som jag brukar. Hade händerna fulla ändå denna gång.

Tack för en bra film

/Liwa1

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
nomolas skrev:
Snyggt fazer, enda jag inte gillade var låten i början :gnissla , men den andra var ok :) Som Olsson sa, snyggt det där med vattnet i slutet.

Men usch va mycke sand det var runt banan, har aldrig varit på gotland men blir det inte lite jobbigt att hålla sanden borta från asfalten? Lär ju blåsa upp ganska lätt.
Kalk :gnissla

Schysst rulle :tummenupp

sandstream

Guest
Snyggt jobbat!

Lite mer zoomning nästa gång skulle inte skada så man ser vilka det är som åker (kan iofs bli skakigt om man inte har stativ).

print_screen

Säkerhetskontroll??? Ja Då!!!
Gick med
14 May 2004
Hoj
Bimota SB7EF, GRCMiniMoto, yamaha R6, Yamaha wr 450, suzuki rm 85, aprilia rs 125, aprilia rs 250, kanske någon hoj till...
nomolas skrev:

Banan sopas väldigt ofta nu när det är högsäsong.. Tur för mig som bara bor 5 km från banan... Ni kan ju gissa var man befinner sig störe delen av sin fritid!!!:)

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Ser kul ut å köra bana!Schyssta låtar,passar med Darude´s Sandstorm :tummenupp Nice moonwalk i slutet :D Är det mer bankörning i år på Gotland?

Gammalågalen

Med lem
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
Sucka DR650 vinter-ök, Traja TT600 03
Var på en Track Day på GR den 1/8 och visst vill man tillbaka när man ser din rulle. Nu har de ju tom. en "depå" så, man slipper parka på rakan. Dessutom hade de 2 veckor tidigare fått på sista lagret asfalt på norrslingan. Favvo-banan hittills! Nästa gång SH åker kommer jag med. :banana

Allt om MC var där och fotade och intervjuade, så det blir väl nån artikel framöver.

/GoG

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...