OLJEKYLD GSXR
FÖRBJUD STARSTRIKER
Torque är ju...........hmmmmmm..........ovanlig
Micke_Lindstrom skrev:Idag ska den otroligt realistiska motorcyklelfilmen Torque recenserad på filmkrönikan, det ska bli kul att höra vad Orvar har att säga om mästerverket.
Det lutar nog åt en rejäl sågning.
SVT2 22:30
Micke_Lindstrom skrev:Idag ska den otroligt realistiska motorcyklelfilmen Torque recenserad på filmkrönikan, det ska bli kul att höra vad Orvar har att säga om mästerverket.
Det lutar nog åt en rejäl sågning.
SVT2 22:30
Gilgo skrev:Ja den filmen tog väl priset... årets kalkon! Biker Boyz var inte lika dålig även om den var dålig. Skillnaden var väl orealismen i den här som höjde sig till nya nivåer. Dessutom hade dom väl om jag inte minns fel lagt radfyre ljud på den gula millen.
alf_ulf skrev:Biker boyz e den sämsta filmen någonsin!!
Nitrous skrev:Den finns även som SVCD att ladda ner.
Filmen i sig är den värsta och sämsta kalkonrullen som någonsin producerats.
Tror helt ärligt att jag aldrig sett något mer töntigt och dåligt.
/Nitrous
hbg_speedster skrev:jag har torque på dvdr och den e skitkass, bikerboyz e helt klart 100ggr bättre... LÄTT! filmen e juh helt klart enormt överdriven, som t.ex. när flickorna kör och slås mot varandra så står dom bredvid varandra drar upp båda bågarna på bakhjkulet och slår dom mot varandra samtidigt... RIKTIGT ÖVERDRIVIT!
Zigge skrev:Aaah, shit!
Har inte sett filmen men Orvar brukar ju kunna ta fram stora motorsågsmassakernsågen även för "vanliga" filmer. Vi får väl se vilka svårutallad, nej, svår uttalad, nej, skitmärkliga www.skrivihop.nu-inspirerade negativa superlativ han tar till...tack för tipset!
Edit: Men...?! Oh my, de har visst "lagt ned" sidan...vaket Zigge...
Seventy7 skrev:Du har inte sett Biker Boyz förmodar jag
Gufo skrev:Hmmmm men den kan väll inte vara sämre än BikerBoyz?
Conrad skrev:Jag tycker att torque är bättre än BB för att torque har ju iaf. en HANDLING.
BB handlar ju inte om ett piss. Men däremot är ju torque ännu mer överklig. Suck...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|