Jag undrar vilket kameramount du använder dig av för att filma dig själv på hojjen? Jag tänkte köpa GoPro´s sugproppmount, men dessa jäkla plastleksaker är så förbannat dyra! Studentlivet pressar rejält nu efter mc köpet..
Finns det annars några tips om hur man ska "revva" motorn? La upp ett klipp på min youtubekanal, känns som en sisådär ljudpresentation
Jag undrar vilket kameramount du använder dig av för att filma dig själv på hojjen? Jag tänkte köpa GoPro´s sugproppmount, men dessa jäkla plastleksaker är så förbannat dyra!
Vart är klumpen då?!
Fin-fin kväll igår!
Nice klipp från en snubbe som köra Texas -> Argentina -> Alaska och hem igen. Där snackar vi lång touring, 503 dagar ca:13200 mil genom 22 länder. Något för er långtourare att satsa på ?
Skulle göra det med glädje, men vem betala detta
Tja, det finns drömmar som är . . . . . drömmar
Spara,sponsorer.. Vägarna är ju många om man vill nått. Kostar och ligga på topp!
Långa sugproppsarmen ger ofta mycket vibrationer men du kanske klarar dig som kör radfyra. Annars är kortast möjliga arm i regel stadigast och bäst.Jag undrar vilket kameramount du använder dig av för att filma dig själv på hojjen?
View attachment 385580 View attachment 385581
va ute en sväng i fredas och övade lite wheelies med ninjan.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|