E.Bulén
Gudomlig sporthojare
Trevlig att se att mitt event är omtyckt!
Huskvarna i Ryssland alltså?Tog bågen och åkte till Huskvarna, sicket jäkla drag det var där
Tailgunners eftermarknadsstöd tog i på väg hem till migSka ta en testrund med full packning och se så det inte tar i backen på serpentinvägarna bara. Isåfall åker det direkt.
Huskvarna i Ryssland alltså?
Jag vill inte verka arbetsskadad men det ser ut som att nån behöver få sina fönster ommålade
Min dotter. Strax över 2 år gammal. Slå på Steppenwolf - Born to be Wild och kolla på bilderna nedan
View attachment 361812View attachment 361813View attachment 361811View attachment 361814
Yipyip,
Det där är ett identiskt centralstöd som jag har. Frihöjden ser marginellt bättre ut än min,
det kommer ta i i tex en liten rondell. Med originalsystemet tar det i i kollektorn, det nya röret.
den högsta pinnen behöver moddas lite.
Är det någon som har tillgång till svets? Jag och Yipyip behöver modda våra centralstöd. Jag tror det är
rostfritt stål.
Lyssna på Goffen
Lite film/bild relaterat: GoPro är beställt.
Centralstödet är aftermarket dvs inte original. Det är rätt gött med centralstöd.
Lätt att missa att man befinner sig i Film/Bilder delen..
TRACK DAYS särskrivet men go bildCentralstödet är aftermarket dvs inte original. Det är rätt gött med centralstöd.
Ni behöver inte modda något alls ni behöver skruva bort det och slänga det i vättern....
Haha jaja seså lugna er. Ibland stannar man inte på asfalt och då kan det vara käckt med centralstödet för att slippa resa upp hojen från framstupa sidoläge när man ska iväg.
Men ni får som ni vill jag skruvar bort det såfort tillfälle ges
Har faktiskt ett depåstöd men jag växlar garage lite då och då så det står alltid i fel garage
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari