Målsättningen just nu är två Speedster Cup race, men jag har också fått förfrågan om att köra Endurance av en gammal räv. Småbarn och sambons skiftjobb gör det en aning svårt att köra hela cupen men vem vet? Man kanske blir biten.
Har köpt en gammal race-Retta från 2004 och har redan kapat pb på Gelleråsen med fyra sekunder efter bara en halv dags körning där Finfina bromsar och fjädring är anledningen. Rettan har 30 häst mindre än beemern och ingen TC.
Det sägs att de snabbaste i Speedster kör 1:10-tider där (och en del andra 1:20+) och nya pb är 1:11,3 så det borde funka med den gamla harven... Lite mer träning så
Om nån vill sponsra min racesatsning så går det bra! Jag har Swish
Nänänä, inte Gåsen. Falken eller Sviestad kan man kanske köra på minuten. Banrekordet på Gåsen med mc ligger väl runt 1:05 och inte på nån jädra SMR!Björn Nordgren på en SMR körde 1.00.7 på gåsen med sina 119 hhp! =)
Nänänä, inte Gåsen. Falken eller Sviestad kan man kanske köra på minuten. Banrekordet på Gåsen med mc ligger väl runt 1:05 och inte på nån jädra SMR!
Vilka körde du med, SMC? Trivdes du på Kinnekulle? Jag körde där i somras, första ggn på 11 år, säkert 11 sek snabbare per varv (säger mer om hur dåligt jag körde förr, så snabb är jag fortfarande inte).
Har du provat R6 och Triumph 675?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |