Estremo skrev:Har du satt på skärmen?
SimmPsi skrev:jag har ingen bild...bara ljud!?varför? enligt G-spot har jag rätt codecs inne men det vill inte
Hammet skrev:oansvarigt och omoget körande
Kawadanne skrev:Det är ju då det är gott att dra på då det är en liten 50-väg någonstans... Inte brevid hus kanske...
Oj, vågar inte ens tänka på hur fort det kommer åkas när man får köra mellanklass...
Hammet skrev:tyckte det var ett bra ställe, har själv redan kört fort på bra mycke dummare platser
Mikael Cagiva skrev:Troligtvis märks de inte och så e de väl nog också förarens körpsyke.Förra sommaren sågs en av mina kompisars arbetskamrater inte till på arbetet så de ringde till honom och förstod att han hade försovit sig. När denne då märkte att han var försenad tog han hojen(ett nsr tror jag) och var på plats på arbetsplatsen 10minuter senare.
Saken med detta var att han bodde ca 15km från den här arbetsplatsen.Dvs. han hade i princip kört full gas rakt genom stan , vete tusan hur han kom helskinnad fram!
carlan skrev:vad var det för kul med dom där filmerna då?????? ni körde ju bara förbi!
Tror du behöver Media Player 9 för att det ska fungera ordemtligt.intrepid skrev:hur kollar ja på filmerna?det e ju typ winampmediafiles....va fan e d?använder man inte mediaplayer längre?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|