Filmer man INTE bör se

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag lyssnar ju inte ens på hiphop eller rap, så där får du nog tänka om.

Det är väl fritt fram att säga vad man tycker, eller reglerna är ändrade nu, surgubbe?

Vad förväntar du dig av någon som tycker att Fronda gör Sveriges bästa rap/hiphop.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Somnade 7 gånger till Sucker Punch, så den kan jag avråda er från att se.

Ja, fifan vad kass den var. Det enda den hade var en blondin med bekymrad uppsyn och plutande läppar.

Ja, fifan vad kass den var. Det enda den hade var en blondin med bekymrad uppsyn och plutande läppar.

Lorelei kan ni skippa. Japansk ubåtsfilm från 2005

Last edited:

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Gick och såg den oerhört hypade filmen The Blair Witch Project på bio i England. Såg i ögonvrån att ett par stycken lämna salongen. De kom inte tillbaka. Så lämnade några till. De kom inte heller tillbaka. Även jag lämnade salongen och det var inte för ett jag skulle på toalettbesök. Detta är enda gången jag lämnat en biofilm utan att se klart den. Jag förstår än idag inte hur den kunde få så mycket hyllningar i seriös filmpress. En av tidernas sämsta filmer utan tvekan enligt mig. En riktig nit.

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Ja det tyckte jag sannerligen. Segare film har jag nog aldrig sett. Varför skulle jag nämna den i denna tråden om jag tyckte något annat?
Kollade på den nyss och den var seg. 1 timme och 30 minuter gick den på tomgång sen 5 minuter hopknytning som var det som räddade den. Själv tycker jag dock inte den var så illa att den passar här i tråden men smaken är som baken.

Som lite kuriosa kan jag säga att jag sett de flesta av filmerna som omnämnts här på våra b-filmskvällar. :hihi

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Kollade på den nyss och den var seg. 1 timme och 30 minuter gick den på tomgång sen 5 minuter hopknytning som var det som räddade den. Själv tycker jag dock inte den var så illa att den passar här i tråden men smaken är som baken.

Som lite kuriosa kan jag säga att jag sett de flesta av filmerna som omnämnts här på våra b-filmskvällar. :hihi

Min hjärna hade nog stängt av för all seghet innan de där 5 minuterna, för jag minns ingen hopknytning. Var ju iofs längesen jag såg filmen, men jag minns den som oerhört seg, och med ett jobbigt grönaktigt ljus hela filmen igenom som fick mig att må dåligt. :tungan

Tänkte precis nämna den, finns nog ingen sämre. Dom säger inte ett skit i hela filmen och killar som spänner på killar i leran.

Den har jag också sett, hade glömt det. Den passar absolut in här! Den var så dålig att jag stängde av. Brukar aldrig göra det, men denna orkade jag bara inte sitta och se på.

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Det är väl fritt fram att säga vad man tycker, eller reglerna är ändrade nu, surgubbe?

...."reglerna" har aldrig inneburit att man varit befriad från andras invändningar när man sagt något. :)

Du är fri att säga precis vad du vill och jag är fri att säga precis vad jag tycker om det du har sagt. :krama

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Porren de visar på canal+.
Sist var det två spännbögar som runkade på en chokladtårta.
Är det någon som blir kåt av det?

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Hyrde en "skräckrulle" för nån vecka sen.

Triangle hette skiten.

Se inte den, den kommer kn*lla skiten ur hjärnan på dig efter en stund.

Dock passar den säkert till folk med speciella...störningar.

Killawife

To live is to die
Gick med
23 Feb 2005
Hoj
Yamaha YZF750-94, Yamaha XJ600S diversion-92, Tidigare: Yamaha FZR600R -94, Triumph 955i daytona -04, Yamaha R1 -00, Yamaha R6 -99, Yamaha YZF 750 -92
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!