TinaTjejen
long time, no see
Va fan!Pejo skrev:Skrytmåns! Kolla här !
En Gary Uno, så där har jag åxå gjort med en sån i min ungdomens dar
Va fan!Pejo skrev:Skrytmåns! Kolla här !
Pejo skrev:Skrytmåns! Kolla här !
WestW skrev:Från förra helgen eller?
Pejo skrev:Skrytmåns! Kolla här !
WestW skrev:Vem, med vad, varför
FredR1k skrev:Nu blir det lite experimentell film från gotland ring.
Det är inte någons snabbaste varv, det är allas 4de varv på passet. Ljudet är smart nog :kocko från "min film" så det tar stop i slutet men ni får väl göra egna ljud dårå.
Filmen: Gotland ring x 4
4 hela pass finns med dessa piloter, dom filmerna kommer snart. Samt en vinkel från sidan av banan.
WestW skrev:Fredriks absolut snabbaste varv någonsin under 5bandagar.
Arwes testvarv på tvåans växel med en hand på styret. Höll i kameran med den andra.
Westws första varv någonsin på Gotland. Tror det snöade lätt innan också.
Sickan hade hjälmen bakofram. Körde mest på känn eftersom det var uppvärmning också.
Du är mycket snabb Fredrik, jätte mycket
FredR1k skrev:Senast ändrad av FredR1k : Idag kl 10:23. Anledning: fixade ett stavfel så att även pejo förstår .
WestW skrev:Fredriks absolut snabbaste varv någonsin under 5bandagar. Tydligen filmat från en motard som låg och puttrade bakom.
Arwes testvarv på tvåans växel med en hand på styret. Handväxlade med den andra
Westws första varv någonsin på Gotland. Tror det snöade lätt innan också.
Sickan hade hjälmen bakofram. Körde mest på känn eftersom det var uppvärmning också.
´FredR1k skrev:Ska försöka lägga upp varvet fast så att det går lika fort för alla, så att man kan jämföra spår osv. Tweaka tiden lite lixom.
FredR1k skrev:Senast ändrad av FredR1k : Idag kl 10:23. Anledning: fixade ett stavfel så att även pejo förstår
WestW skrev:Vem, med vad, varför
Så jäkligt bra gjort Fredda det märks vad du jobbar medFredR1k skrev:Nu blir det lite experimentell film från gotland ring.
Det är inte någons snabbaste varv, det är allas 4de varv på passet. Ljudet är smart nog :kocko från "min film" så det tar stop i slutet men ni får väl göra egna ljud dårå.
Filmen: Gotland ring x 4
4 hela pass finns med dessa piloter, dom filmerna kommer snart. Samt en vinkel från sidan av banan.
Lunkan skrev:Edit: Grym rulle FredR1k, snyggt gjord! Men hade du lagt ut filmen även om du inte varit snabbast?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|