supermoppe skrev:2195423Vart är det nånstans?
Litet undangömt grustag i Kolsva som ej andvänds, dock ganska litet o knöligt, men går att köra iaf.
supermoppe skrev:2195423Vart är det nånstans?
WestW skrev:
WestW skrev:2200337Tina som fotat moppen på bilden.
"Stören" SMSa ner GPS kordinater till firman som ska leverera ditt skinnställ så du får lite knäpuckar att skrapa
Den är Slappa:s här på sporthoj, jäkligt trevlig kille f.ö. De va knullputs på denna där SRAD:en!Pejo skrev:2199867Fina bilder!!!
Den snyggaste Suzuki SRAD:en någonsin:
FredR1k skrev:2200668Passarej! Man jiddrar inte med Lag Murphy ostraffat!
Pejo skrev:2201034Eftersom det är roligare att se tighta rejs än ensamma åkare mikklade jag lite sådär halvbra.... förutsätter att jag har upphovsrättshavarens välsignelse....
Rejs is da shit!
WestW skrev:2201166Sluta reta lag Murpy nu. Vad är det du insinuerar? Att R1+5Fredrik och Stören har fel spårval
Det är lungt, stören åkte hem med 15 färjan.WestW skrev:2200337Tina som fotat moppen på bilden.
"Stören" SMSa ner GPS kordinater till firman som ska leverera ditt skinnställ så du får lite knäpuckar att skrapa
Jag sänker mig ner till din nivåTinaTjejen skrev:2204528aRWe.. sa du att JAG var kort?
Vad är du själv då?
sporTlovEr skrev:2226335Ordningen är återställd i garaget! Nu blir det till att gnida Honda ett tag.
sporTlovEr skrev:2226335Ordningen är återställd i garaget! Nu blir det till att gnida Honda ett tag.
Nr 46, då har du lite att leva upp tillsporTlovEr skrev:2226335Ordningen är återställd i garaget! Nu blir det till att gnida Honda ett tag.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari