FredR1k skrev:2563288Han är även känd för att kunna göra andra illa
Mnjo, du har väl passagerare som kan intyga det..
FredR1k skrev:2563288Han är även känd för att kunna göra andra illa
Så så Herr F.J , vad mig kan dra till minnes så har du gjort dig själv illa på både sporthoj,sporthoj,sporthoj,crosshoj,enduuuoroohoj,fiddyhoj och papperstämplaren på kontoret ellerFredR1k skrev:2563288Han är även känd för att kunna göra andra illa
benzzon skrev:2561345den högra tror jag är känd för att göra sig själv illa, den vänstra vet jag är känd för att göra sig själv illa
jan_bong skrev:2564636Så så Herr F.J , vad mig kan dra till minnes så har du gjort dig själv illa på både sporthoj,sporthoj,sporthoj,crosshoj,enduuuoroohoj,fiddyhoj och papperstämplaren på kontoret eller
TinaTjejen skrev:2565345
Det verkar vara hela temat för hans race-lag tycker jag...
FredR1k skrev:2567588känner att det börjar bli dags att moderera lite här...
Annars är nog modell-lera nåt för dig. Det är rätt stillsamt och säkert omöjligt att göra illa sig på...FredR1k skrev:2567588känner att det börjar bli dags att moderera lite här...
Ja det var tur att det inte va de då dabenzzon skrev:2630178skulle kunna vara bilder från en liten åktur..
Lunkan skrev:2630366Snygga bilder! de va ju kanon väder å köra lite Enduro! Synd att man inte kunde följa, hjälpte tjejen å flytta...hon ska tydligen flytta in hos mig, men ja förstår då rakt inte varför
Får bli nästa gång! Tack för plingen Benzon
Ska du ha den som den är, eller blir det motardhjul till den också?r matte skrev:2614422nya leksaken
Ser riktigt skoj ut. Integralhjälmar är det enda rätta.benzzon skrev:2630178skulle kunna vara bilder från en liten åktur..
supermoppe skrev:Integralhjälmar är det enda rätta.
sporTlovEr skrev:Ja ja nu börjas det snart..-varför skall du ha 2 hojar du kan bara åka på en i taget. -Kan du inte var hemma så vi får träffas lite..bla bla bla..
supermoppe skrev:2631860
Ser riktigt skoj ut. Integralhjälmar är det enda rätta.
supermoppe skrev:2631860Ska du ha den som den är, eller blir det motardhjul till den också?
r matte skrev:2632476beror på ekonomin men tanken är att skaffa motardhjul till den å sen byta bort ktm:en mot sporthoj
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|