Härnborg
nihao
Ja sola var lite jobbig på rytternevägen. Ljudupptagningen är just det största problemet med dessa externa mikrofoner. Men vi jobbar på en lösning framöver
mic i cutsen?
Ja sola var lite jobbig på rytternevägen. Ljudupptagningen är just det största problemet med dessa externa mikrofoner. Men vi jobbar på en lösning framöver
YamahaBlåa faran
Blåa faran
Till ContourHD:n har det kommit ett linskit, där det ingår nya linser om du behöver reparera orginallinsen. Men det bästa är att det ingår en filteradapter så att du kan använda alla standardiserade 37mm-filter. Då kan kan köra UV, polarisation eller vad man vill som extra skydd.
Låter nice..
När få vi se en film med nya kameran då?
Är intresserad hur bra den klarar motljus, skymning & mörkerkörning
Skall nog kolla över mitt tankfäste för kamera, om det måster justeras i skruvarna från Hondan till yamahan, ladda batteriet till videokamerna o filma...Nu finns det så jäkla bra minneskort till vanlig vanlig digitalkamera så man kan filma närmare 30 min med 4 gb minneskort, men kvalitén blir inte riktigt den samma..
Blir det video bevis på hur lugnt och sansat det går till på köpingskörningarna då?
Så kanske man "vågar" åka med
Det går lugnt tillväga nuTänkte mest på bana, men där kommer det se ut som man står still, varjefall om man blir frånåkt..tänkte köra med R1 på banan som med fz6an, då blir jag en svår nöt att knäcka
mitt mål för i år att köra ifrån dig...på en 600a!
Klarade du inte av det förr så blir det svårare nu R1 :an är svängsäkrare/spårsäkrare i kurvorna på Gelleråsen, stadigare fjädring mot vad min 600 touringhoj var , för att inte tala om vrid ur kurvor och lite, lite högre toppfart på rakan(jag tror mig minnas jag lämnade dig rätt rejält redan med 98 hk TOURING HOJ)ha ha..skulle vilja säga mission impossible för dig och den Honda du körOM du inte sätter 100 tals mil bana i år o får lite rutin
Det känns skönt att vara lite ödmjuk
ödmjuk? jo...... den som lever får se...men jag gasar inte på rakan....
Blev lite orolig att du skall säja, o köpa, racing 600 tha shit i år
Utmaningarna duggar tätt i år. Smedis vs Gabor på kartbanan, Sportis vs Carro på 'åsen.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|