Mr.Steen
Gudomlig sporthojare
En av de första turerna med 0,9 bar...om snabbt [MEDIA=youtube]0LKcKl_gFjY[/MEDIA]
En av de första turerna med 0,9 bar...om snabbt [MEDIA=youtube]0LKcKl_gFjY[/MEDIA]
hehe denna filmen tröttnar jag aldrig på sicken idiot
http://www.youtube.com/watch?v=3C4uhnPdfOM
Ser hetsig ut brorsan byggde turbo på en zx9 för en massa år sen, han plockade ut 277bhp ur den om jag minns rätt. Han hade dock problem med att kolvarna paja, tror han bytte alla fyra 3ggr på två säsonger eller nått sånt
Kommer ihåg när den här las upp! Var det Andersson eller Lotusomega som körde här?hehe denna filmen tröttnar jag aldrig på sicken idiot
http://www.youtube.com/watch?v=3C4uhnPdfOM
Ute å kör styrlåsrejsing med min moppe
jaha se där är du! Finns ingen byggtråd för det är mcx som byggde den för längesen du kanske kan få köpa den framöver beroende på omvärldsfaktorerDär är ju du! Jag som Pm'at dig fram och tillbaka på YouTube! Trodde inte du hade sporthoj's profil eftersom jag inte sett byggtråd på den här hojen här Hör av dig när du vill sälja aset dåligt med 1127 motorer så jag får ju aldrig igång mitt projekt...
Han körde utan intercooler och ladda på rätt bra så problemet låg nog därJag kör med intercooler, AFR under12,5, 9,0 i komp så det håller hittills.
Tack Nemal för filmen från den store motoridolen
jaha se där är du! Finns ingen byggtråd för det är mcx som byggde den för längesen du kanske kan få köpa den framöver beroende på omvärldsfaktorer
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|