merciless
Mr. Slow
Varför är navelludd alltid blått?
Eller är det inte det?
Varför samlas allt ludd i naveln?
Eller är det inte det?
Varför samlas allt ludd i naveln?
myspinnen skrev:det får mig att verkligen fundera. vad eller vem är en filosofitråd? och varför...
Det där är inte filosofi, det är tonårsproblem!Miss_Orchidee skrev:Hur kommer det sig att föräldrar är så maktgalna?? Morsan fick just för sig att jag lovat henne att städa toaletten..... vafan jag sa ju att jag skulle göra det imorgon. Föräldrar kan nog vinkla allt som dom vill.....och så fixar dom alltid hållhake på en, så nu får ja inte övningsköra om jag inte städat.....
Hur ska jag hinna med allt tills ikväll....
Tänk inte Stephanie, min förbannelse är mitt omedvetna analyserande av allt, ja allt, det suger..Miss_Orchidee skrev:uch jag förstår inte.... Idag har ju varit en jätte bra dag, ända tills nu! Undrar vad som hade hänt om jag aldrig börjat köra hoj hade jag pratat med alla dom människorna jag prtar med idag i så fall?? förmodligen inte, kanske hade mitt liv vart enklare men troligtvis inte.
Hade jag börjat köra när jag fyllde 18 iallfall? had ejag då pratar med dom jag pratar med idag? fast idag pratar jag ju inte med någon, kanske är just därför jag känner mig så ensam? kanske är jag inte alls ensam, kanske finns det någon därute som tänker på mig, kanske inte? vad spelar det för roll sålänge jag inte vet om det?
Hultan skrev:Tänk inte Stephanie, min förbannelse är mitt omedvetna analyserande av allt, ja allt, det suger..
En människas kroppsspråk, tonfall osv, gör mig galen, allt för oftast då jag lägger för mycket energi på att läsa dom, har väldigt sällan fel dock, men igentligen vill jag ju inte veta alls..
Seegt..
Så då fick jag skrivit av mig med! ;-)
haha, vilket fint trådlyft detta blirLåt inte ditt tak vara någon annans golv.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|