420 skrev:2418578Vad var det som var så speciellt med det där??
En slipstream och sen förlorade han spåret.
Rossi gör ju fetare saker, iaf ett par ggr per säsong.
Gustav O skrev:2418514Han var 67 pinnar efter Rainey och hade fyra DNF så inte hade han vunnit ändå, Rainey hade en DNF under året, eftersom de fick mindre för seger än de får nu.
Nickl@s skrev:2418576Jag tror att det var 93,
Man följde rejset med stora ögon och öron, och på den tiden fanns det ingen reklam heller. det alla mc intresserade endast pratade om ett par veckor var just detta rejset
Tiden går lite fort när man tittar tillbaka. vad har man gjort igentligen sen -93 tja bytt hojj, kläder, bil, men mer är det nog inte
Kan ha varit -89,. Om jag inte har fel så hade han 6 vinster, 2 andraplatser och resten DNF's.njelger skrev:2418470
Vilket år var det #34 blivit världsmästare om man räknat bort krascher på sista halva varvet? Endast Kevins vinn-eller-försvinn stil som man mätte sånt på.
b-man skrev:2419515Undrar vad man bytt mest? Kläder eller bil/hoj? ;-)
Min idol var/är ju annars Randy Mamola, vann ju tyvärr aldrig vm men ingen kunde showa som han!
Mr.PB skrev:2418838ja fy fasen vilka killar , men du Niklasinorr o du har hela racet kan du inte lägga upp på sporthoj ftp:n eller någe skulle vara kul o ha!
Det vet jag tyvärr inte. En jävel på att köra var han dock, tyvärr sämre på att utveckla materialet.njelger skrev:2418805Då är det kanske lögn men en bra historia. Hur många av DNF(F) hände på sista varvet?
man verkade få 17 för en andraplats.....
svampe skrev:2419529Kan ha varit -89,. Om jag inte har fel så hade han 6 vinster, 2 andraplatser och resten DNF's.
Men jag kan komma ihåg fel.
Okej tackar har gjort detNiklasinorr skrev:2419781Gå till inlägg nr 8 i den här tråden, PM:a CPMS och följ anvisningarna...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=120940
Niklasinorr skrev:2418343Japp, Hockenheim -91, jag har hela rejset i min dator, helt sjuka grabbar...
Droopfy skrev:2421892släng upp på en FTP... snälla!
njelger skrev:2418470
Vilket år var det #34 blivit världsmästare om man räknat bort krascher på sista halva varvet? Endast Kevins vinn-eller-försvinn stil som man mätte sånt på.
svampe skrev:2419529Kan ha varit -89,. Om jag inte har fel så hade han 6 vinster, 2 andraplatser och resten DNF's.
Men jag kan komma ihåg fel.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |