Vet inte vilket som är bäst, att Sylvan vann eller att kawan inte vann.
Lite kul att Baz struntade i sin teamorder på race 1.
Kunde inte ha sagt det bättre själv...!
Något speciellt som gör att kawa är mindre förtjänta av att vinna?
Jag har ett yrkesmässigt intresse i att Aprilia vinner istället för Kawasaki, men mina personliga åsikter är grundade på helt andra saker.
Jag tycker att Guintoli är en underdog och framförallt en underskattad förare som är värd denna framgång. Jag tycker också att det är skönt när en liten tillverkare spöar en stor tillverkare då det på något sätt känns nyttigt för hela branschen. Jag är inte heller någon anhängare av att Kawasakis extremt modifierade chassie fortfarande är helt lagligt att tävla i Superbike. Sedan har jag inte så mycket till övers för en förare som är en uppenbart dålig förlorare och just nu skämmer ut sig själv på twitter.
http://www.crash.net/wsbk/news/210514/1/sykes-baz-step-up-feud-on-social-media.html
Jag har ett yrkesmässigt intresse i att Aprilia vinner istället för Kawasaki, men mina personliga åsikter är grundade på helt andra saker.
Jag tycker att Guintoli är en underdog och framförallt en underskattad förare som är värd denna framgång. Jag tycker också att det är skönt när en liten tillverkare spöar en stor tillverkare då det på något sätt känns nyttigt för hela branschen. Jag är inte heller någon anhängare av att Kawasakis extremt modifierade chassie fortfarande är helt lagligt att tävla i Superbike. Sedan har jag inte så mycket till övers för en förare som är en uppenbart dålig förlorare och just nu skämmer ut sig själv på twitter.
http://www.crash.net/wsbk/news/210514/1/sykes-baz-step-up-feud-on-social-media.html
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |