Fingrar ihopsatta i handske

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Förlåt TS, men detta är oerhört underhållande att läsa. Hade ingen aning om att det fanns så mycket ordvitsar om detta ämne. =)

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Jag tror att det handlar om att lära sig handskas med gashanden och de ihopsydda fingrarna. När du fått god hand med det så lär du hantera handhavandet perfekt!

2slow2old

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
cbr 1100 xx
Huvudsaken är att man inte tummar på kvaliten.

Det är inte konstigt att tråden spårar ur, ger man någon fingret så tar dom hela handen!

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Nu vet du vilka framtida trådar du i fortsättningen kan spamma sönder. :tummenupp

Jupp... Förstod nästan det :rolleyes:.

Det blir snart nästa populära tråd någon kommer skriva i i många år framöver :huvet.

De ser så plastiga ut i de andra färgerna :/

Men men får ta en titt på de när de kommer imorgon(förmodligen).

Letar MC byxor :(. Nån som vet ett bra par som inte tar allt papper i plånboken? Offroad stuk ska de va inget skinn trams

Kan ju alltid PM:a en Admin och be dem låsa/ta bort tråden om det går överstyr :rolleyes:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Förlåt TS, men detta är oerhört underhållande att läsa. Hade ingen aning om att det fanns så mycket ordvitsar om detta ämne. =)

Ber om ursäkt om vi tramsat men vi hade helt enkelt inga handfasta råd att ge.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jupp... Förstod nästan det :rolleyes:.

Det blir snart nästa populära tråd någon kommer skriva i i många år framöver :huvet.

De ser så plastiga ut i de andra färgerna :/

Men men får ta en titt på de när de kommer imorgon(förmodligen).

Letar MC byxor :(. Nån som vet ett bra par som inte tar allt papper i plånboken? Offroad stuk ska de va inget skinn trams

Kan ju alltid PM:a en Admin och be dem låsa/ta bort tråden om det går överstyr :rolleyes:

Jag har de vita och dom är inte bara sköna utan ser faktiskt riktigt bra ut oxå. Antar att du redan har kollat på sharkspeeds hemsida efter byxor?
Tycker dom har helt ok grejer faktiskt...köpte även mina motorcykelstövlar där och dom sitter som smäck dom oxå. :tummenupp

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Kottson, det är handelsevis inte så att du behöver en handledare för mcbyxor-köpet? Det handlar ju lixom inte om hur snygga dom ska vara, utan att dom ska passa.. som ja handen i handsken, typ.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Kottson du ska nog ta Ägges handfasta förslag så att du inte går byxlös nästa säsong.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Räcker med att jag slog omkull i rondellen med byxor utan skydd i... Ont i knäskålen. Men tog ju hem ett par ifrån sharkspeed men de var för tajta och sen om en storlek större skulle ju byxan gå över midjan ett par cm. Och det är ju midje byxor :/

Så något förslag?

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Kotte, Akta dig för PippiT bara, hennes avatar ger en fingervisning om att den brallisen har flinka fingrar...

Weberg

Super retard
Gick med
28 Sep 2008
Hoj
Ktm 660 SMC
kommer aldrig att beställa från dom, har haft grymt mycket problem. Beställde ett visir av dom som läckte in luft som fan! skickade tillbaka det, efter någon vecka ringde inkasso och krävde pengar för att jag inte hade betalat med dom hade fått varan.

Efter många om och män så var det ju jag som hade gjort rätt,.

ska aldrig beställa av dom igen

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Nä dags att knyta sig. Om ingen gentleman erbjuder handräckning så får jag väl som vanligt somna med händerna på täcket.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka