Maestro
Ny medlem
Jag kopplade aldrig dom fyra gossarna med den första klurigheten, men nu ser jag
Helvete!...
Det är inget fel med pojkbandsbilden va?
Jävla bandnamn bara :S
Joho, det är mycket fel på bilden.
Då får du fan pma mig genast o tala om!
Hittat ett fel till: det saknas ett "r" i ditt nick!!
Dessutom tror jag att han är/har varit sporthojsmedlem..
Min fru, som ofta försöker påskina att min intelligens inte alls är i nivå med hennes,
Min fru, som ofta försöker påskina att min intelligens inte alls är i nivå med hennes, kom inte på det ens med en minuts betänketid. Tack TS, du har räddat mitt äktenskap!
Första såg jag efter att ha läst typ femtielva ggr. pojkbandbilden fattar jag fortfarande inte. negern bakom den vita killen såg jag inte direkt men efter lite sökande i bilden efter nåt udda så syntes han. killen som pissar i bakgrunden var rätt uppenbar. bilen som byggt in sig själv var också självklar. katten fick man leta efter lite. men det där f**king jävla pojkbandet fattar jag inte hur jag än vrider o vänder på det... PM'a nån plz.
Bandet heter samma sak som felet i bild ett. Det är inget fel i själva bilden alltså.
Du har ju inte hittat felet i första bilden än så koncentrera dig på det först istället
Hållhakar och psykisk mobbning är kittet som håller ett äktenskap samman livet ut. Då är det bra att ha en mentalt något svagare individ vid sin sida för att ständigt ha ett litet övertag, på så sätt har man lättare att härda ut "tills döden skiljer oss åt".Frågan är (isf) vad hon är för en idiot som väljer ett dumhuvud?
Denna är bra med
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |