Finns det några Key Account Managers här på SH?

Hänz

kRÄnKt!
Gick med
26 Aug 2012
Hoj
GSXR
Undrar om det finns personer här på SH som jobbar som KAM:are?

Vilken bransch/företag och stad?
Om ni inte vill skriva i tråden går det bra att skicka PM :)

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
Tjaa... varför inte. Att sälja/köpa via SH:are... gör kanske saken liite roligare :D
Kan föreställa mig nästa kundevent... PÅ MANTORP :banana:banana

Jag är normalt Säljchef med KAM som specialite...
För tillfället utan uppdrag, men skriver in när det blir klart med nytt. (OM det nu var det du hade i tanken?)

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
"amullo" jobbar som sådan. Om man nu ska va en fuling och outa lite.

Hänz

kRÄnKt!
Gick med
26 Aug 2012
Hoj
GSXR
Tjaa... varför inte. Att sälja/köpa via SH:are... gör kanske saken liite roligare :D
Kan föreställa mig nästa kundevent... PÅ MANTORP :banana:banana

Jag är normalt Säljchef med KAM som specialite...
För tillfället utan uppdrag, men skriver in när det blir klart med nytt. (OM det nu var det du hade i tanken?)

Tja det hade varit nåt :)

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag har jobbat med försäljning i olika former sen -96. Från robotsystem till mjukvara, konsulting, ehandel och just nu retail. har väl haft alla titlar man kan, men de kan sammanfattas i "säljare".

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Också säljare i grúnden.

Det där med titlar...

Vad som är Key Accounts på ett ställe, är ovärdigt små affärer på ett annat, så titeln säger liksom ingenting (titlar säger väldigt sällan nånting vettigt oavsett om du frågar mig).

Vad är din fråga?

Edit:

Senaste kneg,

IT#Systemsälj#Främst privatmarknad#Sthlm#Projektledning#Sälj#Systemarkitektur(light)#