Finns det nån tjej på forumet som kan köra på bakhjulet?

BAKHJULSETTAN

Kryptonite till frukust...
Gick med
21 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
gsxr
eeeeh...

Nej men en del tjejer tror att man måste bevisa allting för killarna hela tiden.
Om det är för att få bekräftelse och sen få ligga eller någonting annat vet jag dock inte.

Jag ligger iallafall ALLTID med tjejer som bevisar att dom kan köra bakhjul...:gnissla
 

Morphed & Milla

eat my dust!
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Sala
Hoj
KTM 450 SX-F/505 SX-F -07 Honda cr 500 kart
JAg vet inte om det räknas. Men när jag kör ut på crossbanan så drar jag nästan alltid upp min pärla på bakhjulet. Visserligen ej långt men dock kontrollerat. Så vad säger ni om det då?? Kan ju nämna att pärlan är en KTM 505 SX-F, så jag har ju lite gratis med den hojjen....
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
JAg vet inte om det räknas. Men när jag kör ut på crossbanan så drar jag nästan alltid upp min pärla på bakhjulet. Visserligen ej långt men dock kontrollerat. Så vad säger ni om det då?? Kan ju nämna att pärlan är en KTM 505 SX-F, så jag har ju lite gratis med den hojjen....

Men du verkar visst vara av det manliga könet eller har du bytt? Det är inte att åka bakhjulet utan att power wheela:tungan
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Nejdå jag o killen min delar inlogg. Han e Morphed o jag e Milla....Hur faskiens powerwheelar man dårå???:tuttar

Då lyfter man framsulan genom att accelerera. Sålänge man ökar farten hela tiden klarar man sig men så fort man slutar att gasa trillar man ner.

För att "köra" på bakhjulet krävs det att man ligger på balanspunkten.

//Mark
 

Morphed & Milla

eat my dust!
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Sala
Hoj
KTM 450 SX-F/505 SX-F -07 Honda cr 500 kart
Då lyfter man framsulan genom att accelerera. Sålänge man ökar farten hela tiden klarar man sig men så fort man slutar att gasa trillar man ner.

För att "köra" på bakhjulet krävs det att man ligger på balanspunkten.

//Mark

Jag släpper aldrig gasen :tuttar
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
:corn

52c4avo.jpg
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Satan va sugen man blir på o köra nu då! Va ute 2 gånger i våras o försökte lära mig köra bakhjul men det blev aldrig mer än powerweelies. Känns som man har en inbyggd reflex att släppa gasen så fort man får upp någon höjd. O självklart känns minsta lilla lyft som överslag! :) Fick hyffsad kontroll på stoppiesarna dock.

Tyvärr är hojen stulen sen en vecka tebax, så ja lär få vänta ett tag innan ja får köra igen.
 

SuperSport

Socio# 2126
Gick med
6 Oct 2004
Ort
En Köping
Hoj
Några Duccar 944SS, 916, 999S, Hypermotard 1100, Pantah 600 SL
Satan va sugen man blir på o köra nu då! Va ute 2 gånger i våras o försökte lära mig köra bakhjul men det blev aldrig mer än powerweelies. Känns som man har en inbyggd reflex att släppa gasen så fort man får upp någon höjd. O självklart känns minsta lilla lyft som överslag! :) Fick hyffsad kontroll på stoppiesarna dock.

Tyvärr är hojen stulen sen en vecka tebax, så ja lär få vänta ett tag innan ja får köra igen.
Vafan har dom snott Husan? Det blir en Hyperretard nu då eller???? :tummenupp
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Vafan har dom snott Husan? Det blir en Hyperretard nu då eller???? :tummenupp

Jappz, den e stulen... :-(

En hypermotard, Nädå! Den väger alldeles för mycket! Får ja inte tebax husan så köper ja en husa igen, fast en fs. Eller möjligen en ktm smr...
 

SuperSport

Socio# 2126
Gick med
6 Oct 2004
Ort
En Köping
Hoj
Några Duccar 944SS, 916, 999S, Hypermotard 1100, Pantah 600 SL
Jappz, den e stulen... :-(

En hypermotard, Nädå! Den väger alldeles för mycket! Får ja inte tebax husan så köper ja en husa igen, fast en fs. Eller möjligen en ktm smr...
Men då får du ju bara vara med oss och leka på Caritas dagar :tungan
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Fick precis se en bild här på forumet som gjorde att jag va tvungen o väcka den här gamla tråden till liv...

Ser ut som att det finns en tjej här på forumet som kan köra på bakhjulet, av vinkeln att döma ligger hon runt balanspunkten iaf.


StunterGirl :tummenupp
 

Bifogat

  • Stuntergirl wheelie.jpg
    Stuntergirl wheelie.jpg
    96.8 KB · Visningar: 131
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top