Biturbo
Min går i etthundra!
Sen undrar jag om det är nån som har koll på vilket/vilka goretex ställ som är nått att ha!?
-dB skrev:varför måste den vara avtagbar?
Cervantes skrev:Varför puckel?
-dB skrev:varför måste den vara avtagbar?
Pilsner skrev:Gimoto har avtagbar puckel. Kolla Mitonga Racing.
Långa farbron skrev:Rukka är bra grejer,dock dyra grejer.
Enl mig så finns bara ett orginal som fungerar och det är Goretex.
Många andra produkter med "tex"namn har en konstig förmåga att inte hålla tät.
Hoztic skrev:Aerodynamiskt! På bana gör det ju nytta, men på väg känns det som att det kvittar. Men om man får tro vad en del säger så kan det minska turbulens och brus i högre farter, dvs öka trivselfaktorn, men det är säkert i kombination med vissa kåpklas, hjälmar och hojar.
Maria1980 skrev:Axo har urtagbar puckel. Kan se lite tomt ut men ska man ändå ha en ryggsäck så...
Biturbo skrev:Hmm.. Du menar att man plockar ur något som ur en ficka?
Maria1980 skrev:Ja, precis. Det är en formsydd ficka bakom innerfodret, man öppnar det med en liten dragkedja. Själva puckeln består av skumgummi. Inte skratta nu, men jag brukar lägga körkort & bensinkortet däri, då jag inte har några andra fickor i skinnstället...
Maria1980 skrev:Ja, precis. Det är en formsydd ficka bakom innerfodret, man öppnar det med en liten dragkedja. Själva puckeln består av skumgummi. Inte skratta nu, men jag brukar lägga körkort & bensinkortet däri, då jag inte har några andra fickor i skinnstället...
Biturbo skrev:Skratta? Det var ju smart ju!
Å man plockar u r den innifrån om jag förstått dig rätt. Vet du om de har det på alla sina stäl? Jag kikade lite på deras hemsida men såg ingen info ang. puckeln.
Rasorblade skrev:hehe! Får du hjälp med att plocka ur grejorna eller tar du av dig skinnet?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |