Finns festmänniskor i Uppsala ikväll??

Caba

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
Sporthoj!
Vi är ett antal tjejer som tycker det vore skoj att utöka bekantskapen !!
Ifall ni är ett antal killar som också tycker om att festa och vill träffa riktigt festglada tjejer hör av er här!! :fyllisar

Last edited:

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Kanske posta i Uppsala-forumet istället?
Där finns de många festprissar, DET kan jag lova!

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
TinaTjejen skrev:
Kanske posta i Uppsala-forumet istället?
Där finns de många festprissar, DET kan jag lova!

Va, finns det festprissar i U-a?
Vilka då, det skulle va kul att gå nån gång här....

mr sleepy

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
rosa plastmissil
Fan att jag har tenta på tisdag så att jag måste plugga ikväll. Annars hade jag varit på DIREKT.

Alltid kul att träffa nytt folk, speciellt tjejjer!

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Sitter på X2000 nu, vart ska jag komma????

sandstream

Guest
Caba skrev:
Vi är ett tjejgäng som tycker det vore skoj att utöka bekantskapen !!
Ifall ni är ett antal killar som också tycker om att festa och vill träffa riktigt festglada tjejer hör av er här!! :fyllisar
Säg som det är, ni är en bastuklubb som reggat er på SH för att få tag på lite bikers att umgås med på klubben :hihi

Caba

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
Sporthoj!
sandstream skrev:
Säg som det är, ni är en bastuklubb som reggat er på SH för att få tag på lite bikers att umgås med på klubben :hihi

Haha det hade väl varit något för dig :tungan ... Men allvarligt talat-- tycker inte om att basta!! Men att umgås med trevliga människor som kör motorcyklar ser jag inget fel i. :D

Caba

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
Sporthoj!
hoppas nästa gång blir bättre på flustret..

Var på flustret förra helgen, och jag har aldrig varit med om att någon som är(50+) har skällt ut mig för att jag är ungdom, visste inte om jag skulle skratta åt henne eller skälla ut henne.

Min umgängeskrets ligger på runt 22-25+ ,, och därför tänkte ja det skulle vara kul att hänga med dom på ett lite mer "moget" och "lugnt" ställe.
Brukar mest vara på etage eller alfons annars.

Det började med att jag och mina kompisar satte oss vid ett stort bord och började festa lite smått och hade jättetrevligt och efter några timmar kommer denna skräcködla fram och det första hon säger till oss är, Stick era idioter!

Vi fattade ingenting utan försökte i sansad ton förstå vad hon skrek om, hon anklagade oss för att ha "snott hennes" bord som hon hade "paxat" med 2 cigaretter och ett halvdrucket glas öl som stod på bordet.
Hon var jättearg för att hon hade dansat hela kvällen och förstod inte hur vi kunde tagit hennes bord ifrån henne.
Vi var t.om trevliga och erbjöd henne att sitta ner efter hennes svordom efter svordom,,men då blev hon bara ännu argare.

Slutade med att under kvällen så gck hon runt med sina vänner och pekade finger åt oss..Inte så moget och lugnt.. Trodde aldrig jag skulle få se en äldre kvinna dumförklara sig så rejält, visst hon var säkert full men vett och etikett!!!! Hoppas du läser detta och beter dig bättre nästa gång vi ses.

:kocko :huvet :fatta!

Fråga.
Finns det någon oskriven lag som jag missat,,att om man lagt 2 cigg och en halvt uppdrucken öl på ett bord så får ingen röra det, fastän ingen sitter vid bordet??? Undra bara..

Last edited:

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Har bara varit på Flurran en gång, (förrförra helgen), tyckte det vart HELT ok.
Man skulle förmodligen ha askul bara av att gå dit och sätta sig med drinkar och titta på folk. (Vuxna kan va jävligt löjliga när de tror att ingen ser :hihi )

Nån sån rabiat skräcködla som Caba träffat på, såg vi inte till. Däremot en stålmormor som tyckte hon va übersexig, hela kvällen på dansgolvet:rockbanan
Fanns några ganska dräggiga läbbiga killar där med, som beter sig helt bortknarkat och patetiskt :gnissla

Annars har det mest varit Alfons som jag vart på innan :tummenupp :banana
vart på fredmans, terrassen å lilla news åxå, men de va bara halvkul :gnissla

Caba

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
Sporthoj!
TinaTjejen skrev:
Har bara varit på Flurran en gång, (förrförra helgen), tyckte det vart HELT ok.
Man skulle förmodligen ha askul bara av att gå dit och sätta sig med drinkar och titta på folk. (Vuxna kan va jävligt löjliga när de tror att ingen ser :hihi )

Nån sån rabiat skräcködla som Caba träffat på, såg vi inte till. Däremot en stålmormor som tyckte hon va übersexig, hela kvällen på dansgolvet:rockbanan
Fanns några ganska dräggiga läbbiga killar där med, som beter sig helt bortknarkat och patetiskt :gnissla

Annars har det mest varit Alfons som jag vart på innan :tummenupp :banana
vart på fredmans, terrassen å lilla news åxå, men de va bara halvkul :gnissla

Bj= Birger Jarl
Alla studenter kommer in med kårleg gratis på fredagar el nåt (e inte student själv antingen e det gratis på fredagen eller lördagen) så det har blivit lite av en köttmarknad där tycker jag.
Jag ska hänga på alfons på fredag igen tänkte jag ifall det inte är nåt mer special på nåt annat ställe =)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024