Finns PSI-Sweden kvar?

Poppler

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Göteborg
Hoj
660 SMC
PSI-Sweden bytte ägare för något år sedan om jag inte minns fel. Har senaste månaden försökt komma in på deras hemsida www.psi-sweden.com utan resultat. Har detta företag gått i konkurs?

Vilket företag som måttsyr skinnställ rekommenderar du?

Edit: Blow letade reda på en länk: http://www.psiscandinavia.com/show/
Varför man byter hemsida utan att länka från den gamla övergår dock mitt förstånd.
 
Last edited:

frezon

Vem fan är Gudrun Karlsson?!
Gick med
24 Sep 2007
Ort
STHLM
Hoj
HRC Duchunter
Som jag fick det förklarat på MC-mässan så såldes hela klabbet till nya ägare, som startade ny hemsida.
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
PSI Sweden bytte ägare förra året. Micke som hade det innan sålde det till nån räsersnubbe tror jag det var. Efter det har det varit dött.

Finns dock en kille till nu i Sverige som dealar PSI, både deras skinn och crossutrustningar. Magnus heter han. Kan kolla upp om han har nån hemsida annars kan jag kirra telenummer om det skulle funka.

He he! Lite edit då. psi scandinavia är Magnus hemsida.... :tummenupp
 
Last edited:

frezon

Vem fan är Gudrun Karlsson?!
Gick med
24 Sep 2007
Ort
STHLM
Hoj
HRC Duchunter
Skulle inte du börja kränga deras grejer Kamikaze Kid?
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Jag kan varmt rekommendera deras prylar helt grym kvalite ska spara den nya adressen med :)

Hade ett samarbete med Micke förra ägaren och Köpte ett skinnställ av honom med egen Designer mått sytt och hela klabbet med Kanguruskinn och kolfiberskydd

en tråd med stället :)

http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=154783

Tycker det är synd att Micke sålde det en han hade ju inte tid med Psi tog för mycket tid från hans Jobb på ericsson
 

Ragooka

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki
Där ser man... Har försökt få fatt i ett ställ från PSI sen i somras, men Peter Karlsson har varit omöjlig att få tag på. Har inte svarat i telefon och inget svar på mina mail heller. Vid årsskiftet gick jag till en av hans återförsäljare, som tog mina mått och allt, men denne lyckades inte heller få tag på huvuddistributören (Peter; alla beställningar skall visst gå via honom). Därmed blir inte min beställning av. Men nu har jag i alla fall hittat ett annat ställ som passar.
Ser nu att de gamla återförsäljarna inte finns kvar längre och han har bara två stycken nya. Undrar lite vad som pågår...
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Jag kan varmt rekommendera deras prylar helt grym kvalite ska spara den nya adressen med :)

Hade ett samarbete med Micke förra ägaren och Köpte ett skinnställ av honom med egen Designer mått sytt och hela klabbet med Kanguruskinn och kolfiberskydd

en tråd med stället :)

http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=154783

Tycker det är synd att Micke sålde det en han hade ju inte tid med Psi tog för mycket tid från hans Jobb på ericsson


Ditt ställ blev ju skitfränt. Micke hade för få timmar på dygnet för att hinna med. Ericsson som du säger men åxå hans PRM Motorsport tar tid.
 

Henkepenk

Ny medlem
Gick med
11 Jan 2006
Ort
Göteborg
Hoj
-
Jag har också försökt få tag på PSI tidigare men gav upp. Beställde måttsytt av Gimoto istället. Hur nöjd som helst!

På hemsidan finns ett verktyg där man kan välja modell, färg och se hur det blir. Verkar inte funka på engelska just nu dock.

Idag är jag bara glad att PSI inte svarade faktiskt...

Tråd om mitt köp
 

Lillö

Ny medlem
Gick med
12 Feb 2009
Ort
Falun
Hoj
ingen för tillfället
Hej!

Jag heter Magnus och äger PSi Scandinavia, ska försöka svara på allt.

Micke startade Psi Sweden sålde till Peter i början av -08 han hade inte den tiden som behövdes för att bedriva importen.
Jag blev till frågad och startade PSi Scandinavia, så jag bedriver importen i Norden för detta klädmärke.
PSi sweden finns kvar i Peters ägor och är återförsäljare för mig.
Hans hemsida har krachat så det är därför den försvunnit.

Väldigt tråkigt att du fick vända dig till någon annan Henkepenk.
Nu är det ändring och jag svara på alla mail och tel samtal.
Så bara hör av er så svara jag på alla era frågor =)
Eller kontakta mina åf så svara de på era frågor.

Min mail och tel nr
psiscandinavia.com
info@psiscandinavia.com
0709-425194
 
Last edited:

metkallica

_____Ordförande i____ MCK_WHEELERS_FALUN
Gick med
22 Mar 2004
Ort
FALUN
Hoj
lös
Hej!

Jag heter Magnus och äger PSi Scandinavia, ska försöka svara på allt.

Micke startade Psi Sweden sålde till Peter i början av -08 han hade inte den tiden som behövdes för att bedriva importen.
Jag blev till frågad och startade PSi Scandinavia, så jag bedriver importen i Norden för detta klädmärke.
PSi sweden finns kvar i Peters ägor och är återförsäljare för mig.
Hans hemsida har krachat så det är därför den försvunnit.

Väldigt tråkigt att du fick vända dig till någon annan Henkepenk.
Nu är det ändring och jag svara på alla mail och tel samtal.
Så bara hör av er så svara jag på alla era frågor =)
Eller kontakta mina åf så svara de på era frågor.

Min mail och tel nr
info@psiscandinavia.com
0709-425194

Förut fick man rabatt om man var med i SMC och köpte PSi-ställ kommer jag ihåg, är det något som gäller fortfarande??
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top