Finska bandet "Sentenced"

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
I prenumerantskivan till SRM Nr 28 är det finska bandet Sentenced med på spår 2 med låten "EVER-FROST". Mörk, melodisk, ensam och riktigt bra! :tummenupp

Är det någon som har skivan den kommer från; "The funeral album"?
Hur låter de andra spåren? Är de som "EVER-FROST" är det klart ett album värt att äga...

Jasså, dem är Finnar? Lyssnar endast på Crimson och The cold white light - Ruggiga album! :yoparty Köp eller tanka dessa, du kommer garanterat älska de ifall du gillar sådan musik. :tummenupp

Itacha75 skrev:
Jasså, dem är Finnar? Lyssnar endast på Crimson och The cold white light - Ruggiga album! :yoparty Köp eller tanka dessa, du kommer garanterat älska de ifall du gillar sådan musik. :tummenupp

Köpte "The funeral album" idag tillsammans med "The cold white light".
Ska lyssna in mig lite senare, men det lilla jag hörde lät bra. Förstnämnda av de två är nysläppt och bandets avskedsalbum.

För övrigt laddar jag inte ner musik. Det jag vill ha köper jag! :tummenupp

blacktriple skrev:
Köpte "The funeral album" idag tillsammans med "The cold white light".
Ska lyssna in mig lite senare, men det lilla jag hörde lät bra. Förstnämnda av de två är nysläppt och bandets avskedsalbum.

För övrigt laddar jag inte ner musik. Det jag vill ha köper jag! :tummenupp

Avskedsalbum? Varför?

Köpa ger så mycket mer njutning, har dock inte råd med det nu när ny hoj skall inhandlas, tyvärr.

Itacha75 skrev:
Avskedsalbum? Varför?

Köpa ger så mycket mer njutning, har dock inte råd med det nu när ny hoj skall inhandlas, tyvärr.

De har beslutat sig för att lägga ner bandet och sluta medan de fortfarande är på topp. Där är en ganska bra artikel om bandet i Nr 27 (tror jag) av SRM.

blacktriple skrev:
De har beslutat sig för att lägga ner bandet och sluta medan de fortfarande är på topp. Där är en ganska bra artikel om bandet i Nr 27 (tror jag) av SRM.

Låter smart, men tråkigt. :( Aja, tack för informationen! :Bugar

De är bra. :tummenupp
Jag har alla album de släppt och det fantastiska med de är att jag egentligen bara behöver 1 album eftersom alla låter likedant.....

Nyheter
Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj