Finspång.

goodspeed

I've seen your daughter, man she's cute.
Gick med
23 Sep 2003
Hoj
Yamaha R1 -05
campar skrev:
DU är medveten om att "Fucking Åmål" egentligen skulle spelats in i Finspång från början, men de var för svårt att lära sig den dialekten för de inblandade!! :hihi :hihi :hihi

"Fucking jävla KUK-Finspång"!!! :rofl :rofl

Jo, jag har hört det där, och är verkligen glad att det inte blev så om det nu finns någon sanning i den där skrönan. Så illa är det inte i Finspång. Förstår inte riktigt vad Lukas Moodyson hade för tankar när han skrev filmen. :va? Hur som helst så sög den. Sketen smörja. :fakta

ZX-9R

Varför Knäskrapa?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX-9R Ninja -96
Det verkar som om det mesta värt att åka på häromkring har kommit med men en liten varning bara, det är massor med timmerbilar på vägarna runt Finspång (påväg till och från skärblacka) så se till och håll dig på din sida vägen om du inte vill bli kylarprydnad!
Och gör det med marginal, för de brukar inte vara så noga med att hålla sig på sin halva... :kocko
Själv så kommer jag nog inte vara hemma så mycket utan vid stugan vid bråviken. Såg att vägen förbi Getå redan var tipsad om, men du behöver inte åka E4 för att komma dit, sväng vänster straxt efter Svärtinge, jag tror det är skyltat Åby. :rolleyes:

goodspeed

I've seen your daughter, man she's cute.
Gick med
23 Sep 2003
Hoj
Yamaha R1 -05
Hehe, mötte några bikes mellan Grytgöl-Igelfors i dag. Någon som käner sig träffad? Det var kl 16.53. (Vet tiden så väl för jag åkte postbil och tömde lådor på landet)

ZX-9R

Varför Knäskrapa?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX-9R Ninja -96
goodspeed skrev:
Hehe, mötte några bikes mellan Grytgöl-Igelfors i dag. Någon som käner sig träffad? Det var kl 16.53. (Vet tiden så väl för jag åkte postbil och tömde lådor på landet)

:notme

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...