Fint Öl...

Zam

jensen.nu:929
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR SP-2, BMW R nineT
Custom skrev:
Newcastle Ale the one and only :öl :öl :fakta :öl :bow :hej

Hmmm, jag köpte en Newcastle en gång i tiden. Jag drack 2 klunkar sen hällde jag ut resten. Det var nog ett av de sämsta öl jag druckit, men smaken är ju som baken

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Wheeliegirl skrev:
Just det, GAMLA siffror! ;) hihi
Dom ljög säkert på BBC! :)

Näedå! Men Belgien har hemskt god öl!! :)
Absolut och det är alltid trevligt att spatsera runt i Bryssel och prova på små ölhak och se vad dom har för god trappist inne.. Dock brukar man bli hyffsat full efterett antal provsmakningar :).

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Pewo skrev:
Ahh, håller med, Grolsch är fint. Var det inte dom som hade en rätt udda reklam i början av 90-talet, typ "1 av 10 gillar Grolsch" eller liknande, en slags anti-reklam som antagligen skulle förstärka bilden av att Grolsch inte var ett dussinöl. Skön reklam var det i varje fall.

Zam

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Macho Woman skrev:
Där håller jag med dig och inte med Zam!

Annars har jag en faiblesse för dansk öl, men då ska den vara köpt i Danmark. Den som bryggs i Sverige smakar inte likadant.

Jag håller med zam i första meningen, :rolleyes: men du har helt rätt i att det danskbrygda är överlägset det man köper här.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
En danskbrygd varlsberg hof (ölets öl) är inte fel... staropramen om man vill dricka nått tjeckiskt... å en corona om smaklökarna inte vill känna smaken! :D

//jaG

Hayabosa

Mulsanne - done that
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx1300R Hayabusa, Yzf600R Thundercat
Tuborg RULES

:bow :bow AAAAAAARRHHHHHH yummi :bow

Bifogat

• p5060109mindre1.jpg
    p5060109mindre1.jpg
    99 KB · Visningar: 117

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
Street triple..
Själv gillar jag Corona, men en Heiniken eller en Guinness är ju inte heller helt fel!

:öl

Last edited:

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Zeb_Macahan skrev:
En danskbrygd varlsberg hof (ölets öl) är inte fel... staropramen om man vill dricka nått tjeckiskt... å en corona om smaklökarna inte vill känna smaken! :D

//jaG

:fakta finns ingen som slår Tjecker på att göra pilsner!! :fakta :öl

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Slår ett hårt slag för Bryggmästarns från Åbro. Åbros bryggmästare (Albert Wiesgickl) fick i födelsedags present att göra ett eget öl. Som ett fint tyskt bocköl. I särklass det bästa öl som bryggts i Sverige. :tummenupp :öl :fakta

Custom

TRX850 snart
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
T R1
Zam skrev:
Hmmm, jag köpte en Newcastle en gång i tiden. Jag drack 2 klunkar sen hällde jag ut resten. Det var nog ett av de sämsta öl jag druckit, men smaken är ju som baken

Men du Zam det är ju som du skriver, smaken är ju som baken ,det kommer säkert nån som säger att Pripps Blå är godast

låt gå för det,men man har ju sina favoriter jag själv tycker inte om Guiness öl .

Zam

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Custom skrev:
Men du Zam det är ju som du skriver, smaken är ju som baken ,det kommer säkert nån som säger att Pripps Blå är godast

låt gå för det,men man har ju sina favoriter jag själv tycker inte om Guiness öl .

Precis, det var jag som skrev det. Vad är problemet? Jag såg folk här som skrev att dem inte gillade Corona. Folk har olika smak, och jag gav en synpunkt utifrån min. Jag gillar inte Guiness heller för den delen.

Ta en Newcastle och var glad :öl

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...