Fira frugan när hon fyller 30, förslag?

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Frun fyller 30 i sommar och jag skulle vilja ha tips på nåt man kan hitta på för henne.

Se det här som en brainstorming, dvs alla förslag är välkomna och de behöver inte ens vara realistiska. Och som vanligt är all typ av kritik och ifrågasättande av ideer förbjudet.

Kör!

Passa på att njuta av våra ljusa sommarkvällar och ta med henne på en middagskryssning i Mälaren istället för ett mer stationärt restaurangbesök. Enligt uppgift skall det vara bra mat på båten och att skåla med ett glas vin samtidigt som man tuffar förbi Drottningholms slott borde ju kunna falla en normal dam i smaken.
http://www.stromma.se/sv/Skargard/S...ngar/Middagskryssningar/Drottningholm-middag/

u.1964781949.s0.k600.jpg

Om S Sunderbyn ligger i Lule som Google föreslår så varför inte en weekend till någon av våra större städerna i Sverige... eller kanske t.o.m Köpenhamn eller så, rätt nice att strosa runt i och shoppa lite.

Fira inte hennes 30-årsdag. Fira att hon fyller 27.

Om S Sunderbyn ligger i Lule som Google föreslår

...Ja djävlar... Själv läste jag "Sundbyberg" i alla hast, därav mitt tips... :rodnar Måste vara för att jag precis satt och Skype:ade med en polare som jobbar i Sumpan..

Nåja, mitt tips får väl stå kvar om det skulle vara någon 08:a som skall överraska sin dam med något romantiskt och har slut på silvertejp....

Passa på att njuta av våra ljusa sommarkvällar och ta med henne på en middagskryssning i Mälaren istället för ett mer stationärt restaurangbesök. Enligt uppgift skall det vara bra mat på båten och att skåla med ett glas vin samtidigt som man tuffar förbi Drottningholms slott borde ju kunna falla en normal dam i smaken.

Kanonidé. Man kan också föreslå en tur till Sandhamn och bo på hotellet. Hyfsad spa-avdelning (tyvärr inte med gemensam bastu) och väldigt mysig miljö att promenera runt i [1]. Annars om spa är grejen, så kan Grisslehamn varmt rekommenderas - där kan man tillsammans bada bubbelpool, vila i solstol eller bada ångbastu t.ex. De har t.o.m. fina smycken som man lite hastigt och lustigt kan smussel-köpa som present. Liknande möjligheter finns även på Åland - så en helhelg med åländskt spa kan köpas som paketresa t.ex. via Eckerölinjen.

[1] men kolla för f_n att hon inte blir sjösjuk eller är rädd för att åka liten båt - det kan förstöra många års relation... :brynad

Edit: jag ser nu att TS bor långt upp i mygglandet - det finns nog liknande grejer att göra däruppe med, om ni inte tar flygresa söder ut enkom för upplevelsen.

Last edited:
Bra idé! Jag bor i Luleå men det går ju att göra nåt motsvarande. Åka ut i ekan och halsa hembränt när man smattrar förbi järnverket, sen ut på rödkallen och klubba ihjäl en säl och därefter romantisk avslutning med lassokastning och forsränning.

Last edited:
Frun fyller 30 i sommar och jag skulle vilja ha tips på nåt man kan hitta på för henne.

Se det här som en brainstorming, dvs alla förslag är välkomna och de behöver inte ens vara realistiska. Och som vanligt är all typ av kritik och ifrågasättande av ideer förbjudet.

Kör!

Kvinnor gillar överraskningar.

Om hon blir 30 år så kan det vara på tiden att överraska henne med att byta ut henne mot en nyare årsmodell.

Nämän va kul...Luleå där är jag född ju. Ja vad kan man då hitta på? VAg gillar hon då? Är hon en tuffing eller mer romantiskt lagd?

En långhelg i Barcelona! Bra mat, bra shopping, mycke kultur, bad mitt i stan.
Se till att det står en flaska Cava på rummet när ni kommer ner så blir det en bra start på helgen ;)

Fyllde själv 30 förra månaden, jag o tanten drog då på en all inklusive resa till Kos i en vecka. Inget internet, inge tv (fanns, men utbudet sög) enbart slapp. Sällan man lever så. Hade tur med vädret dessutom.

Personliga presenter uppskattas alltid av det kvinnliga könet..om du inte vill åka på en sådan upplevelse tillsammans med henne så ge annars presentkort på hud/nagevård, massage(ej du ett proffs;), vet du var hon brukar fixa till sig i håret om hon går frekvent på samma ställe, köp ett presentkort där som räcker till klippning och slingor och sånt fjoll ;)

Annordna och fixa med 30 års skiva UTAN hennes vetskap med vänner,släktingar etc, med mat dryck och mysigt ställe.

Alternativ är en tillsammans weekend resa till Frankrike, Italien eller annat trevlig land :) Bara din fantasi och plånka bestämmer begränsningarna

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back