Gahhh... en sån mugg vill jag också ha.FireSalle skrev:2578375Idag dricker jag kaffe ur min gamla Bayliss mugg. Får fixa en #69 No.1 tröja också snarast.
Tänkte oxå på tröja osv..Ett givet måste!! Men Nicky t-shirt mm är slutsålt där jag har kikathttp://www.gridgear.co.uk/catalogue/mens/shirts-tees.html?showall=yes så om du hittar nått så klistra gärna in d härFireSalle skrev:2578375Får fixa en #69 No.1 tröja också snarast.
Klistrar...#space skrev:2578424Tänkte oxå på tröja osv..Ett givet måste!! Men Nicky t-shirt mm är slutsålt där jag har kikat så om du hittar nått så klistra gärna in d här![]()
Va braMaverick_ou812 skrev:
amullo skrev:2578508Själv satt man hemma med SDK kepsen på sig, signerad av Troy på förra PåTvåHjul mässan och skrek rakt ut, så hela bostadsrättföreningen inte kunde undgå att höra mig när Bayliss tog ledningen i första kurvan..
Satan va gött detta är.. Avsluta säsongen som världsmästare i superbike OCH vinst i MotoGP OCH att ha teamkompisen bakom.. Kan det bli bättre?
rBy skrev:2578543Älgfärshandbörgade med tomat, gurka, rödlök och ruccolasallad, som man oxå smälter en satans massa grevéost över! Smaskens![]()
Till det drack jag ginger ale, dessert vart 1 kg godis framför BECK. Sen va jag nära att spy![]()
Ducati for life skrev:2578552Jag ska först fira att Ducati vann - sen nä jag blivt full på grappa ska jag hoppa från en hög byggnad eftersom Hayden vann VM![]()
Ducati for life skrev:2578552Jag ska först fira att Ducati vann - sen nä jag blivt full på grappa ska jag hoppa från en hög byggnad eftersom Hayden vann VM![]()
Neutral skrev:2580104Racet var tråkigt och resultatet intetsägande så jag åt en äggröra med mellanmjölk till.![]()
Beror väl på vad man har i den? Jag hade chorizo-korv i min så den var mättande må du tro.Dr.Bike skrev:2580121Men herregud! Det är ju inte mat för en karl!!
säg att du inte äter så illa hela tiden?
Å du vad var det för racersoppa du hade i de två dunkarna?
Skillnad på dem?
Dr.Bike skrev:2576985NU ska jag iaf FIRA!
Steker tornedeaus (blodiga), och hör och häpna: Sen ska jag ska öppna en flaska Vinä Honda!
Jomänn - jag har en flaska Hondavin, sparad för detta tillfälle!!
Nördigt? Javisst!
Ska försöka hitta en bild på vinet! Eller fota flarran...
Ok, en länk får duga!
http://canales.laverdad.es/vinosmurcia/vino020502.htm
Hur ska NI fira?
Neutral skrev:2580278Beror väl på vad man har i den? Jag hade chorizo-korv i min så den var mättande må du tro.![]()
Dunkfrågan har jag svarat på i Gotlandstråden.![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |