Mikey
Bygger om allt!
- Gick med
- 8 Mar 2003
- Hoj
- Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Mikey skrev:2055259Vad tycker ni??? Var först inne på CBR, men det enda röda på hojen är ju 900-märket...kanske snyggare ändå än RR...eller...
Help please!
Jag tycker absolut att du ska gå på rr handtagen.Mikey skrev:2055259Vad tycker ni??? Var först inne på CBR, men det enda röda på hojen är ju 900-märket...kanske snyggare ändå än RR...eller...
Help please!
Yepp, RR blev det...men inte grå/silver utan grå/gulaadamski skrev:2056237Jag tycker absolut att du ska gå på rr handtagen.
Keep up the good work!
Mikey skrev:2060637Yepp, RR blev det...men inte grå/silver utan grå/gula
Har även beställt stålomspunna bromsslangar, fälgstripes, styrändspluggar, svarta broms/kopplingsgrepp...
RR_Jonas skrev:2063548Får man fråga vart du hittade handtagen ? Skall fixa nya till min hoj nu snart
Mikey skrev:
Yupp Kan inte sova...kliar i fingrarna nu när jag slutat med morfinpillrenRR_Jonas skrev:2063581Tack för snabbt svar!
Mikey skrev:2089380Då har man äntligen fått svingen! Efter mycket om och men så mötte en trevlig dansk kille upp mig på väg hem från tyskland i torsdags. Det blev snabb affär, 3000 pix fattigare så fortsatte vi hemåt (01:30)
Fick nästan inte rum med svingen för all öl...
Har även fått tag på ett prima bakdäck som suttit på en Sukka 750 som kört licenskurs på Gelleråsen...pris: 800!!!!!
Japp. Men fullt var det! Lika mycket i båda bilarnasee ya skrev:2089393ASG..Fick ni plats själva?
Kommer ikväll...ska provmontera i dag innan jag skickar allt på blästring och lack!Dirtyjove skrev:2091657bilder på bygget saknas!! svingen etc.
Mikey skrev:2111488Klantade mig lite i kväll Vet inte riktigt vad jag tänkte på när jag skulle knacka ur lagren i framfälgen. Slog bort "stoppen" till väntra lagret. Så nu ligger lagret innuti fälgen, dock inga problem att få ut.
Tror ni att jag kan använda fälgen ändå? De nya lagrena kommer ju ingenstans sen när de är monterade...eller....vill ju inte få ett haveri sen när man är ute och gasar
Precis vad jag tänkte, skönt att höra från någon annan!madmagnus skrev:2112055det sitter ju en hylsa mellan lagren så det är nog lugnt! stoppet finns nog mest för att lagret inte ska hamna snett. när allt är monterat fyller det ingen funktion längre.
Mikey skrev:2112286Precis vad jag tänkte, skönt att höra från någon annan!
I början på nästa vecka är det dax för lackning
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |