954 tillhör en tidigare generation sporthojar, R1 är något helt annat!
Jo, men allt e till salu E sugen på en -08 10:a
Håller med ngra andra här om att man är partiskt för sin egen hoj. Utseendemässigt kan du nog välja själv vilken du tycker är snyggast.
Håller även med om att R1:an är något vassare och att man sitter bättre på CBR954. Det är nog lättare att får tag på reservdelar beggat till R1:an gissar jag.
Finns det något utrymme att tala om under cutsen på R1? (98-01)
Jo, men allt e till salu E sugen på en -08 10:a
Massa Tips!! Tackar, Men 954:an, Touring??? som många skriver. Är det så att det är mer "upprätt körställning på 954:an, det vet jag inte om jag upplevde det som, fast jag kan ju bara jämföra med min gamla CBR 600 från -92. Hade inga problem med Hondan, utan gick grymt bra och krångla aldrig, Så Honda igen lockar ju
Massa Tips!! Tackar, Men 954:an, Touring??? som många skriver. Är det så att det är mer "upprätt körställning på 954:an, det vet jag inte om jag upplevde det som, fast jag kan ju bara jämföra med min gamla CBR 600 från -92. Hade inga problem med Hondan, utan gick grymt bra och krångla aldrig, Så Honda igen lockar ju
Det rätta svaret på såna här frågor är alltid R1.
Först och främst så säger jag att jag kände DIREKT att 954an var hojen för mig när jag körde den.
É inne på tredje säsongen med min och den har gått utan problem och varit krachad tre gånger om sanningen ska fram. Öööö skjuter tändstift? Då é min också unik.
Har kört R1 -04 och -01. Ska jag säga min personliga åsikt så tycker jag 04an é tok för jobbig under längre sträckor och dé va bara en timmes körning. Jag é 1.85m lång. Bromsarna tog inte alls lika bra som min 954. Dé enda som jag stör mig lite på med min är att sadeln inte är så racing stukad men jag tycker komforten går långt före. Öööö touring hoj? Jaja vi säger dé haha.
954:an är lite lite lite svagare men jag garanterar att du é rettorna i röven ändå.
R1 har knappt plats för ABUS kättinglås och skivbromslås plus en PC3. Jag får plats med allt det där plus en hjälmkamera, larm och nycklar och ändå kan jag handla lite godis för kvällen haha. ÄNDÅ ser 954ans bakdel väldigt slimmad och sportig ut (kolla min tråd när undertailen é installerad).
Men jag kan faktiskt medje att R1 -01 sittställning var ganska likvärdig 954.
Vilken hoj som é snyggast é helt upp till dig själv.
Ha så mycket mer att säga om R1 -04ans motor men dé håller jag för mig själv annars blir dé ett jävla liv här haha
PS. Vad gäller begagnade delar OM du skulle kracha så é dé inga problem. Jag laga hela fronten av hojen och delar fick jag ta i utan problem. Som sagt, läs min tråd. DS
Nej nej dé é dé ENKLA svaret för t.o.m. TJEJER vet vad en R1 är när man frågar de
Det enda problem som jag stött var tyvärr att motorn skar på något jäkla vänster.
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |