skitte
Ingen hör när du skriker i 300 km/h!
De e en 92-a med en t-16 laddare ,svarvade kolvar , förstärkta topplocksbultar m12 ,förstärkt koppling, bänkad 266 på slangen med 0,8 i laddtryck!heliac skrev:Va e de för blade å va e gjort?
De e en 92-a med en t-16 laddare ,svarvade kolvar , förstärkta topplocksbultar m12 ,förstärkt koppling, bänkad 266 på slangen med 0,8 i laddtryck!heliac skrev:Va e de för blade å va e gjort?
jhman skrev:va sägs om att göra ett extra grenrör och plenum nu när du ändå är i farten och på så¨sätt få tillbaka lite pengar?
om det kan vara intressant vad vill du då ha för ett grenrör och ett plenum??
mvh johan
jhman skrev:ok... men det första tar ju alltid längre tid... nästa gör du på en på kvart.
men tills du får den kvarten över får du väll fundera ut ett pris...
jhman skrev:plenumet.... gör du det själv me?.
är väll igentligen de som jag är mest sugen efter....
madmagnus skrev:japp! snidar ihop bitarna själv men sen får en annan kille svetsa ihop det åt mig! har ingen egen tigsvets.... kostar så lite att få det svetsat av proffs jag skulle bara vilja veta vilken storlek jag ska bygga! har hört att vakumförgasare är skitkänsliga... så lite tips av någon som vet skulle inte skada
heliac skrev:1 till 1,5 ggr motorvolymen funkar.
oljefilter + kylare måste flyttas!original används! Mc-express gör flyttningssats,gjorde min själv under övervakning av marklund,ett satans jobb om du frågar mig!madmagnus skrev:har ni turbo-blade åkare monterat annan oljekylare elr har ni kvar orginal? tycker det sticker ut alldeles för mycket för att turbon ska få plats på vettigt ställe....
skitte skrev:oljefilter + kylare måste flyttas!original används! Mc-express gör flyttningssats,gjorde min själv under övervakning av marklund,ett satans jobb om du frågar mig!
Jabben skrev:Oooh porrigt!
Hur mycket fick du betala för svetsningen på SMT? Funderar på att anlita dem lite...
Jabben skrev:sweet deal!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |