Teo skrev:2599791Sluta datanördtönta er och kör explorer!
mini-knutten skrev:2599813"man kan inte hindra utvecklingen - enbart hålla sig bort från den"
"man kan gå medströms eller motströms"mini-knutten skrev:2599813"man kan inte hindra utvecklingen - enbart hålla sig bort från den"
Bara döda fiskar flyter medströms...Swedie skrev:2599904"man kan gå medströms eller motströms"
Taz skrev:2599910Bara döda fiskar flyter medströms...
Funkar bättre än nånsin med 2:an för migpiece skrev:2599422Se bif bild...
Teo skrev:2599791Sluta datanördtönta er och kör explorer!
PacMan skrev:2600006EDIT: Minnessnål får jag nog ta tillbaka. Det verkar som Firefox faktiskt käkar lite mer RAM än Explorer, men det är det värt.
ReDan skrev:2600031Firefox är riktigt bra, speciellt jämfört med ie7'an, men minne äter den så in i helvete!
Men alla har väll 2gb minne iaf i dagens läge?1?
PacMan skrev:2600048Jag tog tillbaka "minnessnål" som du kanske ser.
Jag har en ca 3 mån gammal bärbar HP med 512 Mb RAM, och är inte så sugen på att köpa mer minne just nu eftersom den typen jag behöver är ganska dyr. Så för att svara på din fråga, nej, alla har inte det.
Jag blir alltid lika förvånad över att det finns folk som står ut med den gamla skitbrowsern. TV:n har kommit i färg nu också vet du, men det är väl nördigt att uppgradera...Teo skrev:2599791Sluta datanördtönta er och kör explorer!
Neutral skrev:2599784Skumt, jag kör 2:an i både Linux och Windoze och det fungerar fint. Äntligen är smiley-rutan när man skriver inlägg rätt.
...och jag har just skaffat det igen efter flera års rehabilitering utan. Har tre mc-relaterade applikationer som inte vill gå utan och i alla fall två från HRC och AIM lär knappast gå i Wine heller.imaster skrev:2609473Nu har jag dock skrotat Winblows...
mja. har haft 2Gb men tog 1GB till min server, 1Gb räcker..ReDan skrev:2600031Firefox är riktigt bra, speciellt jämfört med ie7'an, men minne äter den så in i helvete!
Men alla har väll 2gb minne iaf i dagens läge?1?
mini-knutten skrev:2599813"man kan inte hindra utvecklingen - enbart hålla sig bort från den"
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|