SV1000: Modernare hoj, insprut, grymt snygg bakdel med biodlyse. Går jämnare än VTR, annan körställning (mera upprätt). Förmodligen väldigt pålitlig eftersom det är en något nedtrimmad variant av gamla TLS-motorn.
VTR: I princip oförändrad sen premiären ´07, förgasare, större tank och lite annat på de senare årsmodellerna. Dessutom nya kamkedjesträckaren på de nyare. Vibrerar mer men har oxå betydligt råare gång. När det gäller effekt är det en marginell skilnnad, på pappret uppger dock suzuki betydligt mer män de som blivit bänkade visar att suzukin har en handfull hästar mer (om man jämför i originalutförande).
Har du kollat vad försäkringen kostar på Sv1000?
Måste det vara en V-twin? Annars kanske en F800S skulle passa?
Hmm när jag läser allt så verkar faktiskt Sukkan vara en bättre hoj på många punkter ... så varför har 3 st som svarat köpt VTR ?
För att dom är masochister?Hmm när jag läser allt så verkar faktiskt Sukkan vara en bättre hoj på många punkter ... så varför har 3 st som svarat köpt VTR ?
Jajjemän! Jag siktar på en SV1000 och 3200 halv/hel är en trevlig försäkring.
Om jag sen kan fixa inköpet....
Skall du ha av framdäcket på dessa måste du ha en specialinsex historia (pris ca 350 kr)
...eller tar man en "skarvmutter" och använder som en insexaPå www.bikestyle-racing.se finns det en 17/19/22/24 insexadapter som du kan köpa för 169kr. Halva priset.
...eller tar man en "skarvmutter" och använder som en insexa
Det blir ännu billigare!
http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=664&iItemId=91468
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |