FIRMWARE Uppgrad. Harman/kardon DVD 25...??

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Är det någon som vet hur man gör/var jag kan hitta filer till att uppgradera firmwaren på min DVD?
Den tar inte de format jag vill....

Offtopic:

Jag läste din rubrik som frimurare & trodde resten var nån skum präst-order eller liknande.

Nu vet du det :tummenupp

Tror återförsäljarna om inte annat har en skiva för det.. Va länge sen jag jobba i branschen nu men på den tiden så fick återförsäljarna en skiva med senaste firmware av återförsäljaren . Då fanns den även på dåvarande importörens hemsida ( septon.se ) men nu mer är det harman själva som är importör och hittar inget på deras sida.. Men som sagt ta kontakt med nån återförsäljare och hör :tummenupp

Please note that Harman Kardon can not be held responsible for incorrect software downloading into the DVD player.

The "firmware" controlling the functionality of the Harman Kardon DVD 25 is fully upgradeable.

Click here to download the Firmware Upgrade (Region Code 2).

Harman Kardon has released PAL Progressive Scan Video Output for the DVD 25. In case you have a progressive scan compatible video device connected to your DVD 25 and you would like to update your DVD 25 with this functionality, please follow the instructions below:
1. unzip the two .bin files: hkdvd25.bin et dvd25_2.bin,
2. burn the files on a CD-rom in a folder: \hk_dvd25, using the x1 copy speed
3. insert the CD-rom in the DVD player,
4. follow the indications: press "up",
5. wait for the software to be loaded until the unit goes into standby,
6 press and hold the “clear” button on the remote control until the unit switches on, and take out the CD-rom

Besides the update for PAL progressive scan video output, the software update also improves the handling of different camera angles available on certain discs.

http://www.harmankardon.com/product_support/upgrade/dwld.asp?prodid=DVD 25/230&country=UNITED KINGDOM&region=EUROPE&file=DVD25_Firmware/dvd25_zone2_05_02_04.zip

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back