Fiver kör till Mugello 2012!

superRVFR

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2009
Hoj
Honda RVF400R, Honda CBR600RR Race
Nu e ju inte Landvetter min favoritplats, men vi ska ju ned samma dag så våra vägar kanske korsas. Vi kollar lite o återkommer! :tummenupp

- Gjorde en snabbkoll och det ser ut som våra vägar kan korsas över en Weissbier på Münchens flygplats om ni tar Luftwaffe från Arlanda :öl

Last edited:

Serafim

Team Start-up Racing
Gick med
19 Mar 2007
Hoj
Ducati 1198S -10 Yamaha WR 250F -02
Jag vill passa på att rekommendera Fiver och deras utlandskörningar. Jag var med i cartagena i våras och det styrde ni upp riktigt bra. Skulle jag varit hel i kroppen så hade jag garanterat åkt med er :tummenupp

Japp, instämmer! Vi hade riktigt bra då och kommer att ha lika kul på Mugglo :tummenupp

Andreas: Du skulle ju kunna hänga med och stå för korvgrillningen på din BMWeber :D

Last edited:

Robnek

Proud member of Babados Racing
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Ducce Panigale 1199-12,Ducce 1098S-08 banräser, Ducati 900SSie-98, Husaberg 450FE-10, BMW1000RR SEC Räser, Yamaha R1M
Anders, du brukar ju oxå gilla o elda.
Bara o stoppa in korven i din dämpare!!:yoparty

Robnek

Proud member of Babados Racing
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Ducce Panigale 1199-12,Ducce 1098S-08 banräser, Ducati 900SSie-98, Husaberg 450FE-10, BMW1000RR SEC Räser, Yamaha R1M
Nån som vart sugen på o "grilla korv" tror jag visst!! :tungan:arsele

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Det här har ju blivit en riktig kvalitetstråd! :D

Med risk för att förstöra stämningen så kommer här lite motorcykelsnack;
Jag skulle vilja ha lite mer tips inför resan, vilka hotell ligger bäst till, hur många procent på Stoners tid kommer vi att köra, fjädrings-setup för banan (som om det skulle hjälpa mig, dum j-vla punkt) och annat onyttigt vetande som vi kan vända ut o in på under vintern!

Nån har väl varit där förut eller?

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Det här har ju blivit en riktig kvalitetstråd! :D

Med risk för att förstöra stämningen så kommer här lite motorcykelsnack;
Jag skulle vilja ha lite mer tips inför resan, vilka hotell ligger bäst till, hur många procent på Stoners tid kommer vi att köra, fjädrings-setup för banan (som om det skulle hjälpa mig, dum j-vla punkt) och annat onyttigt vetande som vi kan vända ut o in på under vintern!

Nån har väl varit där förut eller?

Vi var där 2010, och körde 2,06 mot banrekordets 1,48. Fjädring behöver man. Hotellförslag kommer inom kort!

Johman

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2011
Hoj
Ducati 1098 2007
Dettta låter lockande. Men jag är nybörjare på banåkning. Har bara kört 8 dagar med SMC. Är det nån idé för mej att hänga på?

Serafim

Team Start-up Racing
Gick med
19 Mar 2007
Hoj
Ducati 1198S -10 Yamaha WR 250F -02
Dettta låter lockande. Men jag är nybörjare på banåkning. Har bara kört 8 dagar med SMC. Är det nån idé för mej att hänga på?

Inga problem. Det finns alltid plats för alla. Dessutom är det din ducces hemmabana. Du har en skyldighet att låta den rastas där minst en gång under sin levnad.

och som både Kenneth o Stefan skriver (eller menar): Ju fler desto mer njutning :D

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Då va det bokat!
Arlanda - Bologna den 4 april 07.45 o vi landar vid lunch. Hem blir det den 9 april på kvällen, typ vid 20.00 ca, så slipper vi stressa o njuta lite till av Italien!
Hyrbil till hotellet och banan blir det nog, men ingen aning vilket hotell än...

- Gjorde en snabbkoll och det ser ut som våra vägar kan korsas över en Weissbier på Münchens flygplats om ni tar Luftwaffe från Arlanda :öl

Det blev en dag tidigare kompis, vi väntar på dig med svenska flaggor när du landar! :D

Last edited:

superRVFR

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2009
Hoj
Honda RVF400R, Honda CBR600RR Race
Det blev en dag tidigare kompis, vi väntar på dig med svenska flaggor när du landar! :D

- Då får vi skåla i Vino Tavola :fyllisar över en pasta på italiensk mark istället då. Vi blir ev några här nerifrån västkusten som samordnar... //hörs micke

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
En plats kvar!
Säljer vi ut denna plats kommer vi att försöka ordna några platser extra. Hade varit kul med 2 trailers till denna fantastiska bana!:yoparty

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping