tack igen för en trevlig kurs. fråga, räcker detatt lösa in licensen jan- feb nästa år då jag inte hinner eller har råd i år
Funderar hänga på några kompisar 21-22 augusti. Håller normalt till i Gul grupp hos SMC och undrar om det räcker för att anmäla sig (i Gathoj-gruppen då)?
Vill mest inte va i vägen om det nu är så att det är snabbt tempo även i Gathoj...
/Raz
Inga problem att köra på Anderstorp. Stabila o förutsägabara spårval är betydligt viktigare än hastighet i gatgruppen. Men det är ju sådant som ni känner till från SMC-kurserna.Funderar hänga på några kompisar 21-22 augusti. Håller normalt till i Gul grupp hos SMC och undrar om det räcker för att anmäla sig (i Gathoj-gruppen då)?
Vill mest inte va i vägen om det nu är så att det är snabbt tempo även i Gathoj...
/Raz
på kvällskörningen den 3 e det både gat och licensgrupp då ?
Är det ingen föranmälan till kvällslörning? utan bara drop in?
Synd att det är så hårda krav på buller.... Det har jag iofs förståelse för men ändå
haha hur gick det där till slut??
Ingen som har fler bilder?
/A
Det är gott om platser kvar i nuläget, men det ramlar in en strid ström av anmälningar just nu.
Bekräftelser utskickade till alla som anmält sej till den 21-22 augusti. Föranmälan stänger på onsdag kväll, därefter endast drop in.
Vilka datum är det kvällsåkningar på?
Får bara fram heldagarna på eran hemsida.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|