FIVER's aktiviteter 2009

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Kanske svarat på förut, men samma upplägg som förra året;

Ej licens=gatgrupp oavsett hoj?

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Tack för idag, och tack för trevliga arrangörer/personal. Ses imon igen!
Ni som vet vart fotograferna lägger upp sina verk kan ju länka härifrån! :tummenupp

Torpalasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Aug 2008
Hoj
Stiga Park
Har en bokad plats i licensgrupp imorgon, går det bra att ändra den till gatgrupp på plats imorgon bitti?

Intoxicated

Gear jammer
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
Skepp
Kör schemat?

Har lite funderingar angående arrangemanget när det gäller tider. Som jag förstår så försöker man få lika mkt kör tid till alla grupper under dagen, dvs ett stopp under körning slås ut/drabbar samtliga grupper under dagen. Jag köper detta och jag köper även andra upplägg.

Det jag undrar över är följande: Efter som upplägget är som nämnt ovan om jag förstår det rätt, så ändras kör schemat för dagen under själva dagen. Är det bara sista passen som blir annolunda eller ändrar man tiden för passen hela tiden? Var blir jag uppdaterad om dom nya tiderna när det ändras?

När det är så varm som det var i lördags vill man ju inte stå i Depån upp klädd i skinnställ hela dagen beredd på att köra ut (omänskligt). Dessutom vill man ju gå ut så tidigt som möjligt efter att man tagit av däcksvärmen. Alt Så vill man åka hem när man är klar och inte sitta och vänta på ett pass som aldrig blir av.

Jag byter gärna till shorts och luftar mig efter varje pass, men kan man det om man inte vet när man ska köra.

Frågorna: Är det bara sista passen som blir annolunda eller ändrar man tiden för passen hela tiden? Var blir jag uppdaterad om dom nya tiderna när det ändras?

Ska alla stå och hålla depå chefen i handen hela dagen?

Tack för ett bra arrangemang för övrigt, kalas kul!

Marcus

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Har lite funderingar angående arrangemanget när det gäller tider. Som jag förstår så försöker man få lika mkt kör tid till alla grupper under dagen, dvs ett stopp under körning slås ut/drabbar samtliga grupper under dagen. Jag köper detta och jag köper även andra upplägg.

Det jag undrar över är följande: Efter som upplägget är som nämnt ovan om jag förstår det rätt, så ändras kör schemat för dagen under själva dagen. Är det bara sista passen som blir annolunda eller ändrar man tiden för passen hela tiden? Var blir jag uppdaterad om dom nya tiderna när det ändras?

När det är så varm som det var i lördags vill man ju inte stå i Depån upp klädd i skinnställ hela dagen beredd på att köra ut (omänskligt). Dessutom vill man ju gå ut så tidigt som möjligt efter att man tagit av däcksvärmen. Alt Så vill man åka hem när man är klar och inte sitta och vänta på ett pass som aldrig blir av.

Jag byter gärna till shorts och luftar mig efter varje pass, men kan man det om man inte vet när man ska köra.

Frågorna: Är det bara sista passen som blir annolunda eller ändrar man tiden för passen hela tiden? Var blir jag uppdaterad om dom nya tiderna när det ändras?

Ska alla stå och hålla depå chefen i handen hela dagen?

Tack för ett bra arrangemang för övrigt, kalas kul!

Marcus

Det är endast det sista passet i respektive grupp som ändras.

I fortsättningen ska vi ha bättre info om schemat. En tavla kommer att monteras vid utsläpp så att man vet när nästa grupp går ut, samt vilken som är nästa grupp.

Intoxicated

Gear jammer
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
Skepp
Det är endast det sista passet i respektive grupp som ändras.

I fortsättningen ska vi ha bättre info om schemat. En tavla kommer att monteras vid utsläpp så att man vet när nästa grupp går ut, samt vilken som är nästa grupp.

Perfekt:tummenupp

Tackar för Responsen!

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Gör som ni gjorde flera gånger, TUTA när varje grupp flaggas av, då har man ju 5min på sig att ta på grejerna och dra ut. Var 2 goa dagar på "hemmaplan", ses i Augusti igen!

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Vill bara verifiera att det finns platser att droppa in på i licens under morgondagens kvällkörning?

JoeWer

Old fart....
Gick med
7 Jul 2008
Hoj
*såld*
Kul på en tisdagkväll!

Ville bara tacka för en kul kväll! Synd att det regna, men jag hade kul ändå.

Har ni fler tisdagskvällar inplanerade?

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Ville bara tacka för en kul kväll! Synd att det regna, men jag hade kul ändå.

Har ni fler tisdagskvällar inplanerade?

Vi kör nästa gång den 3 augusti heldag, kvällskörning har vi den 4 augusti. Därefter varannan tisdagkväll ända till slutet av september.

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Väldigt dåligt intresse för nästa heldag? Endast 10 anmälda än så länge.

Zam

jensen.nu:929
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR SP-2, BMW R nineT
Hur ser det ut med anmälningar inför den 3e? Ser det ut att finnas chans för drop in?

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Ja, det finns platser kvar. Föranmälan stängs ikväll. Därefter är det endast drop in.

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Bekräftelser utskickade. Har du betalat men inte fått bekräftelse skickar du ett mail till sb@fiver.se med ditt anmälningsnummer och datum du betalat så kollar jag upp det. Det finns gott om platser kvar för drop in.

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
kanonkväll

satt hemma o uttråkad så fick ja nys om körningen :) tackar stefan för lånet av ryggskyddet:tummenupp vem tog bilder när vi körde? ngn stod på utgången till start o mål o tog kort :va intresserad om där finns kort:banana

Magnus A

Medlem
Gick med
29 Nov 2007
Hoj
ZX10R
satt hemma o uttråkad så fick ja nys om körningen :) tackar stefan för lånet av ryggskyddet:tummenupp vem tog bilder när vi körde? ngn stod på utgången till start o mål o tog kort :va intresserad om där finns kort:banana

Det var min far som fotade lite, dock mest på mig och lillebror.
Men några få lyckliga fastnade med på den lilla tiden han stod där.
Startar en ny tråd så slipper det hamna massa onödigt i denna. Men har några dagar kvar på min semester, så ni får snällt vänta några dagar då jag vill njuta av den lilla frihet jag har kvar:fyllisar

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024