Har en bokad plats i licensgrupp imorgon, går det bra att ändra den till gatgrupp på plats imorgon bitti?
Har lite funderingar angående arrangemanget när det gäller tider. Som jag förstår så försöker man få lika mkt kör tid till alla grupper under dagen, dvs ett stopp under körning slås ut/drabbar samtliga grupper under dagen. Jag köper detta och jag köper även andra upplägg.
Det jag undrar över är följande: Efter som upplägget är som nämnt ovan om jag förstår det rätt, så ändras kör schemat för dagen under själva dagen. Är det bara sista passen som blir annolunda eller ändrar man tiden för passen hela tiden? Var blir jag uppdaterad om dom nya tiderna när det ändras?
När det är så varm som det var i lördags vill man ju inte stå i Depån upp klädd i skinnställ hela dagen beredd på att köra ut (omänskligt). Dessutom vill man ju gå ut så tidigt som möjligt efter att man tagit av däcksvärmen. Alt Så vill man åka hem när man är klar och inte sitta och vänta på ett pass som aldrig blir av.
Jag byter gärna till shorts och luftar mig efter varje pass, men kan man det om man inte vet när man ska köra.
Frågorna: Är det bara sista passen som blir annolunda eller ändrar man tiden för passen hela tiden? Var blir jag uppdaterad om dom nya tiderna när det ändras?
Ska alla stå och hålla depå chefen i handen hela dagen?
Tack för ett bra arrangemang för övrigt, kalas kul!
Marcus
Det är endast det sista passet i respektive grupp som ändras.
I fortsättningen ska vi ha bättre info om schemat. En tavla kommer att monteras vid utsläpp så att man vet när nästa grupp går ut, samt vilken som är nästa grupp.
Vill bara verifiera att det finns platser att droppa in på i licens under morgondagens kvällkörning?
Ville bara tacka för en kul kväll! Synd att det regna, men jag hade kul ändå.
Har ni fler tisdagskvällar inplanerade?
satt hemma o uttråkad så fick ja nys om körningen tackar stefan för lånet av ryggskyddet vem tog bilder när vi körde? ngn stod på utgången till start o mål o tog kort intresserad om där finns kort
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|