Var några på banan idag 26/4 som fotade... vilka var det och vart kan man se bilderna ?
Var några på banan idag 26/4 som fotade... vilka var det och vart kan man se bilderna ?
ska se vart jag kan läggs dom bilderna som min sambo tog
Va tyckte du om nya hojen? Själv tyckte jag den var grym, men det var skit bakom styret som vanligt, så det gick inte så fort som man vill .
Ska du köra nästa helg?
Jag sitter med en hel drös bilder på datorn, ska gå igenom dem och grovgallra lite först så ska vi se om vi kan få komprimerat ihop lite som kan laddas hem.Var några på banan idag 26/4 som fotade... vilka var det och vart kan man se bilderna ?
jag trivs som fisken på den sitter helt underbart kan inte påstå att det gick så fort som jag ville heller men försöker ännu lära mig hur man kör tvin och hur sjukt bra bromsar den har sen va det svårt att få till säkra omkörningar i Gatgruppen
Du kan lägga ner bortförklaringarna. Du har inget att be om ursäkt för.
Du körde bättre än vad jag har sett dig göra på många år. Du är bara lite normalt vårringrostig, eller hur?
Bra arrangemang. Att rensa lecafållorna under gulflagg istället för att flagga av hela passet var bra.
Du har full fokus på din körning...eller spanar du på flickor
Vem kan ha fått med sig min röda 20m förlägningssladd och min blåa omvandlare till elskåpen?
Tack FIVER för 2st fina dagar jag vill tacka ambulans personal som tog det säker föra det osäker efter avkörning fick jag riktigt ont imitten av ryggraden och hade svårt att andas mycket proffsigt stort tack.
Sjukt bra dra idag ..
Var lagom folk i gatguppen, då jag tycker 60 pers i gatgruppen är för mkt pga klasskillnader. Kanske ni kan tänka på av säkerhetsskäl i framtiden?? Visst, klart ni vill fylla grupperna. Men blev både påkörd och avträngd då det var fullt.. (26 april).. På vissa individer på banan så går hissen inte hela vägen upp
Ett önskemål både av mig o många andra att kanske ta några mindre i gatgruppen i framtiden..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|