FIVER's aktiviteter 2009

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2x CBR600RR
Var några på banan idag 26/4 som fotade... vilka var det och vart kan man se bilderna ?:)

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Sådär, då var man hemma igen då, med en lite mer patinerad hoj och skinnställ. Och tre avbrutna ben i foten, så jag fick en spik intryckt som håller allt på plats + gips. Fast det mest sura är att jag missar ju dom två första tävlingarna :huvet Kryckrace runt Tuvängen någon? :hihi

Stort tack till No:18/Fiver och Calle på Racesetup för all hjälp med hoj och grejer när jag fick hasta iväg till sjukan! :tummenupp Alla på Värnamo sjukhus var jättetrevliga också, snabb å bra service hela vägen! Och självklart till Polka som kom ner från Stockholm och hjälpte till med busslastning och körde den hem :kiss

Last edited:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Va tyckte du om nya hojen? Själv tyckte jag den var grym, men det var skit bakom styret som vanligt, så det gick inte så fort som man vill :( .
Ska du köra nästa helg?

jag trivs som fisken på den sitter helt underbart kan inte påstå att det gick så fort som jag ville heller men försöker ännu lära mig hur man kör tvin och hur sjukt bra bromsar den har sen va det svårt att få till säkra omkörningar i Gatgruppen

nej jag ska va på kinnekulle Fredag-söndag för SMC så får hoppa den tävlingen behöver några dagar till i sadeln med

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Var några på banan idag 26/4 som fotade... vilka var det och vart kan man se bilderna ?:)
Jag sitter med en hel drös bilder på datorn, ska gå igenom dem och grovgallra lite först så ska vi se om vi kan få komprimerat ihop lite som kan laddas hem.

Jag råkar dock veta att jag har en hel del bilder på en gul hoj (tror jag) med nr 88:på fronten.

Ni som vill ha specifika bilder på er, kan väl skicka mig PM så fixar jag fram just de bilderna :)

Strider

Ny medlem
Gick med
19 May 2003
Hoj
R1 -05 till salu
jag trivs som fisken på den sitter helt underbart kan inte påstå att det gick så fort som jag ville heller men försöker ännu lära mig hur man kör tvin och hur sjukt bra bromsar den har sen va det svårt att få till säkra omkörningar i Gatgruppen

Du kan lägga ner bortförklaringarna. :) Du har inget att be om ursäkt för.

Du körde bättre än vad jag har sett dig göra på många år. :tummenupp Du är bara lite normalt vårringrostig, eller hur?

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
ingen
Jag vet att jag va en av dom som orsakade lite vingel en gång och det va nån som ville om mej på vänstersidan på väg mot karusellen.
jag har en svart vit 600rr med nr 115 och vem det nu än va så var det mitt fel och jag är glad att jag inte orsakade nån olycka

Tack för en underbar helg och efer att ha kört stor hoj för första gången på annan bana så kan jag lova att jag har värk över allt.

Craphound

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
R1 2007
Tack FIVER för 2st fina dagar jag vill tacka ambulans personal som tog det säker föra det osäker efter avkörning fick jag riktigt ont imitten av ryggraden och hade svårt att andas mycket proffsigt stort tack.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Du kan lägga ner bortförklaringarna. :) Du har inget att be om ursäkt för.

Du körde bättre än vad jag har sett dig göra på många år. :tummenupp Du är bara lite normalt vårringrostig, eller hur?

Tackar det värmer om hjärtat :)

Bra arrangemang. Att rensa lecafållorna under gulflagg istället för att flagga av hela passet var bra.

absolut kan bara hålla med :)

Last edited:

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
BMW S1000RR
Vem kan ha fått med sig min röda 20m förlägningssladd och min blåa omvandlare till elskåpen?

crillepille64

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
ZX10R 2011 Banhoj
Vem kan ha fått med sig min röda 20m förlägningssladd och min blåa omvandlare till elskåpen?

Tråkigt att folk inta kan hålla händerna i styr får väl hoppas att det var av misstag dom fick med sig det och att det kommer till rätta.
Synd att jag missade dig, hur ser din syckel ut. Själv körde jag i gatgruppen
Himla nöjd med hojen men det är mycket att lära. :tummenupp

Magnus A

Medlem
Gick med
29 Nov 2007
Hoj
ZX10R
Sjukt bra dra idag:tummenupp ..
Var lagom folk i gatguppen, då jag tycker 60 pers i gatgruppen är för mkt pga klasskillnader. Kanske ni kan tänka på av säkerhetsskäl i framtiden?? Visst, klart ni vill fylla grupperna. Men blev både påkörd och avträngd då det var fullt.. (26 april).. På vissa individer på banan så går hissen inte hela vägen upp:3freak
Ett önskemål både av mig o många andra att kanske ta några mindre i gatgruppen i framtiden..

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
CBR600 RR -09
Tack FIVER för 2st fina dagar jag vill tacka ambulans personal som tog det säker föra det osäker efter avkörning fick jag riktigt ont imitten av ryggraden och hade svårt att andas mycket proffsigt stort tack.

Då förmodar jag att du under omständigheterna mår väl! Skönt att höra.. undrade lite hur det gick med dig sen..
Hälsningar Dr. Bowles

Henkepenk

Ny medlem
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
-
Sjukt bra dra idag:tummenupp ..
Var lagom folk i gatguppen, då jag tycker 60 pers i gatgruppen är för mkt pga klasskillnader. Kanske ni kan tänka på av säkerhetsskäl i framtiden?? Visst, klart ni vill fylla grupperna. Men blev både påkörd och avträngd då det var fullt.. (26 april).. På vissa individer på banan så går hissen inte hela vägen upp:3freak
Ett önskemål både av mig o många andra att kanske ta några mindre i gatgruppen i framtiden..

Det var premiär för mig och min polare på Anderstorp igår och vi är helnöjda! Lite folk i gatgruppen plus ganska jämn nivå på förarna gjorde att det flöt på bra.

Filmade bakåt under två pass, lägger upp när jag får tid.

Wide

egen
Gick med
23 Apr 2006
Hoj
Braaaaap
Finns det platser kvar till kvällskörningen på tisdag? Kan man boka andra kvällskörningar?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept