Det är en motard, men har blivit en del grus med den, och vägarna är skit.
Så behöver ju inte optimeras för helt slät asfalt. Har inte direkt haft några problem med den på så vis, men känns som att den säckar lite mycket bak
Jag väger nog uppåt 100 med grejjerna på mig. Så vore lämpligast att sikta in sig där.
Oj! Ska du köra grus med den så får jag nog revidera vad jag sa om shimsningen. Då behöver du nog shimsa om ifall du ska få grepp fram.
JE68 alla dar i veckan
Den har varit ganska förlåtande, mesta av milen är fortfarande asfalt. Men min gps får snuppoch slänger in långa sträckor grus hela tiden. Vilket jag tokgillar!
yupp yupp!! Ska rota efter en europeisk leverantör (eventuellt de som sålde mig hojjen) av fjädrar och ge mig på det en regnig dag!
Det jag upplever är att den säckar bak. Och om jag ändå ska ha av allting så kanske jag skulle göra en optimering.
Min fråga här var vem jag kunde vända mig till i närheten. Men jag känner att jag fått bra svar av dig och andra, och just justering av sag kan jag nog fixa halvenkelt (delvis) med ett fjäderbyte bak. Fram upplever jag inga större problem.
Just sag-problemen bak visar sig extra då jag är lång (inte bara tung)
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |