Fjollhoj Film!

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
snyggt jobbat lägg en tråd i filmer o bilder också! :) trodde inte att ni skulle få så här mkt på så kort tid? :)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
13 mil?:gnissla äru galen?

fryser ju bollarna av sej ju...

Ähh! De va inte så farligt! Körde med skinställ och sommarhandskar, hade SH-tröjja över stället och långkallingar under:tummenupp Funkade rätt bra, lite kallt om händerna bara :) Jag körde först ut mot hällingsjö, sen körde jag till rävlanda (där han Freespeedboy bor) sen vidare till bollebygd, sedan härryda och helt plötsligt hamnade jag i landvetter:va :D då körde jag på motorvägen mot möndal, sen väl i möndal så körde jag på motorvägen igen mot särö, sen från särö hem igen på småvägar :tummenupp

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Ähh! De va inte så farligt! Körde med skinställ och sommarhandskar, hade SH-tröjja över stället och långkallingar under:tummenupp Funkade rätt bra, lite kallt om händerna bara :) Jag körde först ut mot hällingsjö, sen körde jag till rävlanda (där han Freespeedboy bor) sen vidare till bollebygd, sedan härryda och helt plötsligt hamnade jag i landvetter:va :D då körde jag på motorvägen mot möndal, sen väl i möndal så körde jag på motorvägen igen mot särö, sen från särö hem igen på småvägar :tummenupp

ja de brukar vara problemet med händerna. orkade inte ta bussen när jag skulle hämta öl dan innan nyår så jag tog hojen..... nollgradigt - nån minus kanske. halt som satan på småvägarna.

men är man törstig så är man:D

Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Jag har lärt mig att gasa upp den på 2:an:mattias
Lyckades iaf få upp den 3 gånger på 3 försöker...
Gas,släpp av, Sedan gas och pang så reste den sig :tuttar

så började jag oxå. men koppling är goare tycker jag:) men tror inte du ska behöva kopplinge.

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Kawan har jag aldrig kopplat upp, inte ens på 4an.
Men min gamla DT 125a -81, den kopplades tillomed på 1an :D

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Använder du koppling? Lättare så?:tungan

Farten ökar rätt mkt när man gasar upp den så

jag tycker de e lättare. min hoj är inte lika pigg som din. kan nog gasa upp den nu oxå. men jag tycker de känns tryggare med koppling. så jag kör med den:)

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
jag tycker de e lättare. min hoj är inte lika pigg som din. kan nog gasa upp den nu oxå. men jag tycker de känns tryggare med koppling. så jag kör med den:)

Okej men som nybörjare då? Ska jag börja med koppling? testar nästa gång jag kör iaf. Storken sa att jag inte skulle använda koppling utan gasa upp den? Vill gärna hålla nere farten när jag kmr upp nu som nybörjare...:tuttar

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Okej men som nybörjare då? Ska jag börja med koppling? testar nästa gång jag kör iaf. Storken sa att jag inte skulle använda koppling utan gasa upp den? Vill gärna hålla nere farten när jag kmr upp nu som nybörjare...:tuttar

prova båda å se vad du känner. tror inte du ska behöva använda kopplingen men du får prova å se vad du tycker är skönast.

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Börja med att stå på fotpinnarna och gasa, så får du lite känsla iaf.

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Är medlem på fjollhoj men inte särskillt aktiv, om jag filmar lite, kan jag skicka det till dig då?
Ska fixa bättre kamerafäste imorgon tänkte jag, det jag provade i sommras vibrerade så himmla mycket.

:tummenupp

ja absolut, gör det du!
så kan du skicka det du tycker blir bra till mig sen:tummenupp

snyggt jobbat lägg en tråd i filmer o bilder också! :) trodde inte att ni skulle få så här mkt på så kort tid? :)

jo skulle jag väl iof kunna göra, men tyckte att de inte var så hemskt "uber" bra produktion eller så ... asså inte för o klaga på dom som är med absolut inte... men de kanske jag ska ta o göra :)
tycker de var skit bra att de blev lite material från dom som var med iaf riktigt kul grabbar:yoparty

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
skulle filmatt idag körde om bilar på en 90 väg i diket :hihi

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC