Aleeeeeex!
Ny medlem
elr så börjar du o ta i när du e på gymmet istället för o snacka
kanske ska börja prova protien pulver.. elr nått mer extrwemt som anabola...
13 mil? äru galen?
fryser ju bollarna av sej ju...
Ähh! De va inte så farligt! Körde med skinställ och sommarhandskar, hade SH-tröjja över stället och långkallingar under Funkade rätt bra, lite kallt om händerna bara Jag körde först ut mot hällingsjö, sen körde jag till rävlanda (där han Freespeedboy bor) sen vidare till bollebygd, sedan härryda och helt plötsligt hamnade jag i landvetter då körde jag på motorvägen mot möndal, sen väl i möndal så körde jag på motorvägen igen mot särö, sen från särö hem igen på småvägar
orkade inte ta hojen när jag skulle hämta öl dan innan nyår så jag tog hojen.....
håller jag med om men han verkar tycka det är lättare med kopplingen.
Jag har lärt mig att gasa upp den på 2:an
Lyckades iaf få upp den 3 gånger på 3 försöker...
Gas,släpp av, Sedan gas och pang så reste den sig
så började jag oxå. men koppling är goare tycker jag men tror inte du ska behöva kopplinge.
Använder du koppling? Lättare så?
Farten ökar rätt mkt när man gasar upp den så
jag tycker de e lättare. min hoj är inte lika pigg som din. kan nog gasa upp den nu oxå. men jag tycker de känns tryggare med koppling. så jag kör med den
Okej men som nybörjare då? Ska jag börja med koppling? testar nästa gång jag kör iaf. Storken sa att jag inte skulle använda koppling utan gasa upp den? Vill gärna hålla nere farten när jag kmr upp nu som nybörjare...
prova båda å se vad du känner. tror inte du ska behöva använda kopplingen men du får prova å se vad du tycker är skönast.
Är medlem på fjollhoj men inte särskillt aktiv, om jag filmar lite, kan jag skicka det till dig då?
Ska fixa bättre kamerafäste imorgon tänkte jag, det jag provade i sommras vibrerade så himmla mycket.
snyggt jobbat lägg en tråd i filmer o bilder också! trodde inte att ni skulle få så här mkt på så kort tid?
Det var inte en göteborgare med i filmen va?
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|