17-18 juni är det bike weekend i Västerås. Det är alltså en jävla massa dragracing. Det kommer vara fullt med hojar överallt och vi ska självklart vara där för att liva upp stämningen.
Sune Andersson kör Stunttricks.
SM i klasserna Pro Street Bike, Funny Bike och Super Twin Top Gas.
NDRS i Super Gas Bike och Funny Bike.
Starttider: Lördag kl. 09.00 | Söndag kl 11.00
http://www.bikeweekend.se/Nyheter.aspx
Vi kommer alltså tälta på området och köra omkring lite överallt om vi känner fört. Så de som bor lite närmare kan ju väldigt gärna ta med tält för vissa av oss (bl.a. jag) bor ju 35 motorvägs-mil från Västerås och det är ju inte så kul att pressa motorväg i flera timmar med tält bak.
Sen skulle jag bli jätteglad om ni från området kan ta lite ansvar för det. Alltså ni behöver egentligen bara vara där och visa oss till olika ställen som man kan åka till.
Ni som har vart där innan kan väl berätta hur det är och hur det går till?
Ni som har tänkt åka dit kan väl skriva upp sig på en lista?
För uppdateringar och annat så får ni kolla fjollhojs hemsida där det kommer information.
1.Wargen
2.Lundgren
3.Prulle
Sune Andersson kör Stunttricks.
SM i klasserna Pro Street Bike, Funny Bike och Super Twin Top Gas.
NDRS i Super Gas Bike och Funny Bike.
Starttider: Lördag kl. 09.00 | Söndag kl 11.00
http://www.bikeweekend.se/Nyheter.aspx
Vi kommer alltså tälta på området och köra omkring lite överallt om vi känner fört. Så de som bor lite närmare kan ju väldigt gärna ta med tält för vissa av oss (bl.a. jag) bor ju 35 motorvägs-mil från Västerås och det är ju inte så kul att pressa motorväg i flera timmar med tält bak.
Sen skulle jag bli jätteglad om ni från området kan ta lite ansvar för det. Alltså ni behöver egentligen bara vara där och visa oss till olika ställen som man kan åka till.
Ni som har vart där innan kan väl berätta hur det är och hur det går till?
Ni som har tänkt åka dit kan väl skriva upp sig på en lista?
För uppdateringar och annat så får ni kolla fjollhojs hemsida där det kommer information.
1.Wargen
2.Lundgren
3.Prulle