Flaggisar

Svalan

Stor men snabb
Gick med
24 Dec 2007
Hoj
Cbr1000rr - 06
Hur blev det nu me flaggisar på knudan? kommer det hyras in eller kommer det släppas flaggplatser och sen fyllas på me in hyrd personal

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Eftersom jag nu är arbetsFRI så behöver ja flagga för att kunna köra bana. Så jag vill flagga!!! :tummenupp Både SRW o Knudan. :)

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Money.... dra nu igång uthyrning av depåflickor så du kan skramla ihop till bandagarna:gnissla kanske rent av köra bikinitvätt under bandagarna... .... så många killar och så många hojar på samma ställe...

Men eftersom jag kom på det så tar jag provition eller hur de nu stavas:va

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Du och leo får slåss om det! :tungan

Med tanke på att leo PM:ade mig först tänkte jag låta honom ta den.
Jag vill dock förankra detta med Maverick_ou812 först då han verkar vara Depåchef imorgon.
Eftersom diskussionen är uppe och öppen så vet jag inte ens om detta går, jag skall undersöka detta med styrelsen.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Eftersom diskussionen är uppe och öppen så vet jag inte ens om detta går, jag skall undersöka detta med styrelsen.
Eftersom vi ännu inte fått funktionen att kunna släppa sin flaggisplats precis som man släpper sin plats när man skall köra så löser vi detta denna gång. leo har ersatt sideline som flaggis imorgon.

Vill dock påpeka att detta är ett undantagsfall, vi hoppas få till funktionaliteten på hemsidan så snart som möjligt.

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Eftersom vi ännu inte fått funktionen att kunna släppa sin flaggisplats precis som man släpper sin plats när man skall köra så löser vi detta denna gång. leo har ersatt sideline som flaggis imorgon.

Vill dock påpeka att detta är ett undantagsfall, vi hoppas få till funktionaliteten på hemsidan så snart som möjligt.

Du är en stärna Mavve! :tummenupp
Tack! :Bugar

Jag är tydligen lite av ett specialfall jag. :död

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...