Flamers och mytomaner

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Vem på forumet var det som berättade om någon som blivit omkörd av stridsvagnar i diket som körde 200km/h, och senare den dagen blivit uppringd av någon högt uppsatt person från försvaret som sa att personen ifråga "inte sett något"? :) Var väl även så att den personen var den 5:e medlemen i The Beatles. Eller han fick hoppa in som extragitarrist för någon i något legendariskt rockband, eller hur det nu var... :D
Det var min lärare som blev omkörd av topphemliga pansarvagnar och en klasskamrat som varit tvungen att hoppa in i venom eller wasp, jag minns inte vilket men det var nått av dom.

Båda två var från sorsele också och helt orelaterade, läraren hade jag i högstadiet och den andra killen gick jag med i gymnasiet.
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
klasskamrat som varit tvungen att hoppa in i venom eller wasp, jag minns inte vilket men det var nått av dom.

Sångare i WASP var det.. i början av 80-talet t.o.m. Till saken hör ju att killen är född -82 eller om det var -83.

Tyckte även det var rätt så kul när han sa att han inte hade piercing i bröstvårtan längre eftersom det inte gick när han skulle bada med sina elektriska ålar.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Sångare i WASP var det.. i början av 80-talet t.o.m. Till saken hör ju att killen är född -82 eller om det var -83.

Tyckte även det var rätt så kul när han sa att han inte hade piercing i bröstvårtan längre eftersom det inte gick när han skulle bada med sina elektriska ålar.
Ja fy fan vilken lirare han var. 82 var han född. Ett år äldre än oss eftersom att han spenderade ett år i indonesien där han räddade svältande barn.
 

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Ort
Piteå
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Det var min lärare som blev omkörd av topphemliga pansarvagnar och en klasskamrat som varit tvungen att hoppa in i venom eller wasp, jag minns inte vilket men det var nått av dom.

Båda två var från sorsele också och helt orelaterade, läraren hade jag i högstadiet och den andra killen gick jag med i gymnasiet.

Vafalls? Har du gått med Jon-Erik i Pite eller.. :) Låter som min kompis klasskompis...
 
Last edited:

F.Red.DE

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2008
Ort
Lerum
Hoj
Såld...
En kille som bodde i mitt område sa att det var han som dödade Bruce Lee. Han och Bruce var tydligen polare, så när killen var nere i Kina så skulle Bruce skoja lite med honom. Bruce låtsasöverfall killen så han råkade slå ihjäl Bruce =P Samma kille hade även en diamantmotorcykel som bara gick vid fullmåne och han tankade den med sin syrras vigselring.
 

Chaan

TDR 125 RR
Gick med
29 May 2006
Ort
Stockholm Väst
Hoj
TDR 125
Kan ju passa på att bikta mig då. Hittar på precis hur mycket som helst på ett par andra svenska forum - dock inte alla andra! Här verkar det inte ge så mycket att överdriva och dra sarkasmer osv så det räcker bra med verkligheten. Heder.
 
Last edited:

Pitbuell

+ 2 deciliter
Gick med
31 Jan 2007
Ort
Nyköping
Hoj
XB12S
...Samma kille hade även en diamantmotorcykel som bara gick vid fullmåne och han tankade den med sin syrras vigselring.

Var bodde den här snubben? Uppenbarligen måste myndigheterna pytsa i roliga substanser i kranvattnet på den orten, och jag vill också prova.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Eftersom Oscar inte tar upp det;

Hayabusakillen som skulle rejsa på mantorp och lägga feta 1.20-tider. Han var ju ganska konsekvent under ett par års tid vill jag minnas. Jag tror iofs fortfarande det var mattias som hade tråkigt...
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top